Ga naar inhoud

msn e-mail


Gast rik

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op onze pc staan (of stonden) 4 account voor msn exporer met de extentie com, met hetzelfde wachtwoord. Enkele dagen geleden is het wachtwoord van mijn partner en het mijne gewijzigd. Blijkt nu dat ik niet meer op de pagina van mijn e-mails terecht kan. Wanner ik echter klik op de e-mail toets krijg ik het volgende bericht:

Accountgegevens opgeven

Voordat u zich bij Windows Live kunt aanmelden, moet u een nieuwe vraag en geheim antwoord kiezen en uw locatie en geboortejaar opgeven. Als u uw wachtwoord vergeet, kunt u deze gegevens opgeven om uw identiteit te verifiëren. Hulp nodig? | Meer informatie over privacy bij Windows Live.

Op de msn starpagina gaan is geen enkel probleem; m.a.w ik kan mij perfect inloggen.

Het vreemdste van de zaak is dat mijn partner daar geen enkel probleem mee heeft. Heb al geprobeerd mijn wachtwoord opnieuw in te stellen zoals vroeger; mjn account verwijderd, aangemeld als gast; niets baat. Wat is er hiet toch aan de gang? Begrijp er niets meer van. Heeft hier iemand weet van?

Met dank op voorbaat.

Met mijn excuses voor deze soortgelijke brief(correctie van spellingsfouten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap de vraag niet helemaal, maar even kijken of ik iets nuttigs kan zeggen :biggrin::biggrin:

het wachtwoord van msn messenger, is precies gelijk aan het wachtwoord van msn mail.

dit kan bijna niet anders van elkaar zijn. (voor zover ik weet, kan dat gewoon helemaal niet)

ik hoop dat dit een beetje het antwoord was wat je verwacht had, want zoals ik al zei, ik snap de vraag niet echt helemaal...

is het zo dat je nog wel kan inloggen op msn maar niet meer je emails kan lezen??

of is het zo dat je wel kan inloggen op je mail, maar niet meer op msn??

of iets anders??

MVGr,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klop, ja; ik kan perfect inloggen op msn, tot aan de start pagina. Wanneer ik echter klik op EMAIL, krijg ik de volgende melding:

Accountgegevens opgeven

Voordat u zich bij Windows Live kunt aanmelden, moet u een nieuwe vraag en geheim antwoord kiezen en uw locatie en geboortejaar opgeven. Als u uw wachtwoord vergeet, kunt u deze gegevens opgeven om uw identiteit te verifiëren. Hulp nodig? | Meer informatie over privacy bij Windows Live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet je je even aanmelden op hotmail.com, en even een andere geheime vraag instellen, want het kan zijn dat je dat nog niet gedaan hebt, of hotmail heeft het niet geaccepteerd. normaal kan dit gewoon als je op dat knopje hulp nodig klikt.

of op de volgende manier:

log in op Sign In

klik dan rechts boven op opties:

attachment.php?attachmentid=495&stc=1&d=1205695194

er komt nu onder opties een dropdown menu.

klik hier op meer opties

attachment.php?attachmentid=496&stc=1&d=1205695199

je wordt nu doorgestuurd naar een pagina waar je op "Je persoonlijke gegevens bekijken en bewerken" moet klikken

attachment.php?attachmentid=497&stc=1&d=1205695206

klik nu aan de linker kant op instellingen

attachment.php?attachmentid=498&stc=1&d=1205695451

en op de pagina die je dan nu te zien krijgt, kun je alles aanpassen.

lukt dit bovenstaande niet?, kun je nog eens proberen om op de volgende link te drukken (ik garandeer niet dat de link werkt, maar misschien wel)

zodra je erop gedrukt hebt, moet je je email adres invullen, en je wachtwoord. nu kom je als het goed is, direct op de pagina om je gegevens te weizigen

https://account.live.com/SettingsPage.aspx?mkt=nl-nl&lc=1043

post-1340-1417703731,2639_thumb.jpg

post-1340-1417703731,2813_thumb.jpg

post-1340-1417703731,3027_thumb.jpg

post-1340-1417703731,3179_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.