Ga naar inhoud

Pc werkt traag / niet


Skwiiizzzz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er ruikt ook niets naar verbrand.

Maar ik blijf het raar vinden dat mijn pc zeer traag werkt (10minuten eer ik mijn bureaublad te zien krijg, 5minuten of langer eer ik iets geopent krijg), of is dit normaal als hij zo warm wordt ?

mijn pc'tje loopt gemakelijk door de 50°c met pieken van 56-59. in de zomer durft hij 65 tot 70 te blazen maar aan 70 gaat hij uit. Het is namelijk vrij normaal voor een Intel Celeron dat hij warm gaat draaien en die kan er dan ook tegen. Processoren die gewent zijn van koeler te draaien kunnen dan bijvoorbeeld die temperatuur niet aan en gaan beginnen falen, snelheidsverlies, niet meer weten wat hij doet, e.d. toestanden. Er zit bij mij al een thermaltake van 6000 rpm op en pas aan 6000 krijg ik temp lager maw. Normale temperaturen krijg je soms niet lager. Maar in jou geval zou ik zeggen, gaat u toch even langs in een pc winkel, want omgringende componenten hebben een andere temperatuursgevoeligheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb om eerlijk te zijn geen idee van welke socket het is, ken niet zoveel van hardware.

Ik heb wel net iets raar in bios gezien: CPU Clock staat op 133mhz met een kruis ervoor en kan het dus niet aanpassen. is dat niet traag of is dat een verkeerd gedacht. ken niet zoveel van hardware / bios

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb om eerlijk te zijn geen idee van welke socket het is, ken niet zoveel van hardware.

Ik heb wel net iets raar in bios gezien: Clock speed staat op 133mhz met een kruis ervoor en kan het dus niet aanpassen. is dat niet traag of is dat een verkeerd gedacht. ken niet zoveel van hardware / bios

Mocht dat op 133 staan dan krijgde jen pc nie in gang want dan hebde ongeveer 10 min nodig voor een ful opstart alleen of 15 zelfs,, xp zal mss zelfs weigeren, en t feit dat jet niet kan aanpassen is omdat bepaalde opties dat niet toelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.