Ga naar inhoud

MSWORD menu INVOEGEN: Veld


Bender

Aanbevolen berichten

In MENU INVOEGEN staat Veld. Wanneer je daarop klikt komt een dialoogvenster met een zeer groot aantal mogelijkheden. Ik vind nergens een bespreking en uitleg over al deze mogelijkheden. Ik gebruik één dezer velden: "nummering"-"automatisch": zeer nuttig voor nummering van de records in een catalogus-document, maar deze automatische nummering loopt dan doorheen het ganse document, d.w.z. ik kan de automatische nummering niet hervatten vanaf 1 in een ander hoofdstuk van hetzelfde document. Ongetwijfeld zijn er zeer vele andere gebruiksmogelijkheden van dit menu.

Kan iemand mij helpen met verwijzing naar een volledige bespreking van dit menu-onderdeel? en/of een oplossing voor het probleem met de "automatische nummering".

Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens op het nummer waar je een nieuwe nummering wilt beginnen,

daar staat normaalgezien onmiddellijk "opnieuw nummeren" of "doorgaan met nummeren"

Zou niet weten wat het in het Engels is maar dat wordt wel duidelijk als je er mee bezig bent denk ik.

In de Nederlandse versie kan je ook via het menu "opmaak" naar "opsommingstekens en nummering" gaan en daar kan je onderaan ook "opnieuw nummeren" of "doorgaan met nummeren" aanvinken.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.