Ga naar inhoud

DVD Shrink


Gast Aletha

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al jaren het programma DVD Shrink en Nero om te branden.

Nooit problemen mee gehad tot nu dan.

Nadat ik een dvd met DVD Shrink heb gebrand en hij geeft aan dat dat het branden met succes is afgerond en ik druk dan op oke, start mijn pc automatisch opnieuw op.

Ik heb al bij instellingen van Nero en van DVD Shrink gekeken maar kan er niets over vinden. Ook Nero en DVD Shrink opnieuw geinstaleerd.

Ik gebruik Nero 8 en DVD Shrink 3.2.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

download u eens het programmatje Ccleaner en laat het het register eens opkuisen, eveneens als alle oude bestanden opruimen.

Ccleaner staat op mijn pc en dit is echter ook zonder resultaat. Me pc wordt elke dag schoongemaakt dus heb ook geen oude bestanden op mijn pc staan.

Wel als ik Registery Mechanic over me pc heen doe dan de 1e keer met branden start hij mijn pc niet op, maar als ik daarna weer wat ga branden wel weer...:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, idt is erg vreemd.

heeft u al eens een systeemherstel geprobeerd?

Ja dat heb ik ook al eens gedaan en helaas ook zonder resultaat.

Er heeft ook al iemand naar gekeken die er verstand van heeft maar ook zonder resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

uuhm, ik ben bang dat ik het ook niet weet =(

ik heb in dvdshrink 3.2 gekeken net maar ik zie daar ook niets over staan.

staat er ook nergens een aanvinkboxje van afsluiten als branden voltooid is?

Nee daar staat ook niets van in. Maar aangezien Shrink brand via Nero zou ik haast denken dat het aan Nero ligt maar daar is ook niets van terug te vinden bij instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.