Ga naar inhoud

Ineens blokkeren


Jerser

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik was daarnet Football manager 2012 aan het spelen en mijn msn stond aan (nooit problemen mee gehad). Ineens viel mijn fm uit naar het bureaublad, en kon ik niks aanklikken. Ik denk shit mss een virus. Ik taakbeheerder opgeroepen en dat lukte. Maar met taakbeheerder kon ik alleen de icoontjes die onder in mijn taakbalk staan aanklikken. Ik scande m'n pc met Malware Bytes, maar na een tijdje blokkeerde gewoon gans mijn pc. Ondertussen had mijn pa met zijn computer op zijn werk ook op mijn computer ingelogt om te kijken wat het probleem was. M'n pa zei me dat ik mijn computer moest uitzetten door de knop ingedrukt te houden en dan opnieuw op te starten. Daarna was alles weer normaal. Ik ga nu m'n pc voor de zekerheid nog eens scannen! Weet er iemand wat dit was? En hoe ik dit in het vervolg kan voorkomen? Mvg Jerser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster perfmon /rel

In het venster wat verschijnt vind je meer info over vastlopers en programma's die niet meer reageren enz....

Kun je daar iets terug vinden over het vastlopen van je pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.