Ga naar inhoud

[OPGELOST] avi filmpje naar mp3 speler


jack freeman

Aanbevolen berichten

Ik heb een fimpje van you-tube omgezet naar een avi bestand. Dat gaat allemaal goed ,maar het gaat fout als ik de mp3 speler aansluit en het filmpje wil downloaden. Mijn computer geeft weer: geen antwoord van appartaat. Mijn MP3-speler is in ieder geval al goed aangesloten (want hij is te zien bij verkenner). Ik heb mijn programma ook al geüpdatet dus daar ligt het denk ik ook niet aan.

Kan iemand mij helpen? Of heeft iemand suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

over welke speler gaat het? Er zijn er namelijk die wel met videobestanden overweg kunnen, maar vaak zit er een beperking op vlak van resolutie / gebruikte codec.

Kan je trouwens wel muziek naar je speler zetten? (als de muziek wel goed gaat sluit dat direct een communicatiefout uit met je speler)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even gekeken naar dat toestel, en hij kan inderdaad niet alles aan qua resoluties.

Blijkbaar moet je je avi bestand eerst nog door een speciale converter die op de cd staat laten omvormen alvorens je speler ermee overweg kan... (staat op blz 33 in je handleiding). Heb je dat gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja master heb het gedaan ,maar heb de nieuwste versie moeten downloaden van mediacoder mpx player . Dan picture instellen op 160 x 120 @ 15 Fps , formaat = AVI/Mpeg-4/Mp3 , dan het filmpje afspellen met Windows media player en dan synchroniseren met de mp3 speler en het filmpje staat er op en nu gaat het wel !!!!!

Dus het probleem is dus opgelost !!! Master bedankt voor u feedback en dat u mij heb willen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.