Ga naar inhoud

Probleem stuurprogramma adapter LAN-verbinding 2


ManuVdM

Aanbevolen berichten

Hey,

Heb gisteren een nieuwe pc gekocht, ik sloot alles aan en moest enkel nog m'n windows configureren wat ook goed gelukt is. Daarna heb ik de laatste windows updates gekregen. Daarna wou ik mijn free avg erop zetten dus ik ga naar avg, begin te instaleren. op 95% krijg ik opeens blue screen en de computer herstart zichzelf terug na het cachen, waarna ik niet meer op internet kan. Heb echt al van alles geprobeerd o.a. de cd van het moederbord ingestoken en herinstaleerd, updates op een andere pc thuis overgezet, de antivirus die er al opstand eraf gegooid, via alle poorten van de hub de kabel getest, router herstart, in de bios gekeken of de LAN poort wel degelijk openstaat zelf een systeemherstel en een aparte Ethernetkaart gestoken (waardoor ik nu waarschijnlijk wel m'n garantie kwijt ben) maar het enige dat ik krijg is:

"Er is mogelijk een probleem met het stuurprogramma voor de adapter voor LAN-verbinding 2"

Wij zitten wel met 2 pc's die ene werkt perfect en doet alles, degene waarmee ik nu dit bericht aan het typen ben is eigenlijk de 2de maar moet vervangen worden door de nieuwe, dus hier met diezelfde kabel in dezelfde poort werkt deze prima voor internet.

Hopelijk valt dit op te lossen want het is echt frustrerend :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je al eens systeemherstel gedaan? en maak altijd een backup..

Heb ondertussen stap voor stap systeemherstel gedaan, tot ik eindelijk bij het punt kwam waar het probleem gestart was (kon niet in 1 enkele keer de herstel uitvoeren). En is daarmee alreeds opgelost geraakt.

Toch bedankt voor de reply...

Deze mag als SOLVED aangeduid worden

Mvg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.