Ga naar inhoud

dvd's van sony copieren


theone1984

Aanbevolen berichten

Hey iedereen, ik heb hier een paar films liggen waarvan ik een backup wil maken, maar de films zijn van sony en ik kan die niet kopieren, ik heb het al geprobeerd met nero, dvdshrink en ook met dvd fab decryptor platinum, met deze laatste heb ik er wel een aantal kunnen kopieren, maar na een tijd ging dat ook niet meer.

Kan iemand mij hierbij helpen aub.

Zoals ik dus al gezegd had, het is enkel voor backups te maken van mijn originele dvd's.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AnyDVD van slysoft helpt daarbij (bijna altijd toch). Installeren, en dan kan je met je standaard kopieerprogramma's ook die beveiligde DVD's backuppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

let wel op (en dat weet masters ook) dat het (in iedergeval in nederland is) legaal is om kopien te maken van films e.d. MITS voor eigen gebruik.

dat u hier van op de hoogte bent.

wij helpen niet bij het op een illigale manier versprijden van films e.d. in welke manier dan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

let wel op (en dat weet masters ook) dat het (in iedergeval in nederland is) legaal is om kopien te maken van films e.d. MITS voor eigen gebruik.

dat u hier van op de hoogte bent.

wij helpen niet bij het op een illigale manier versprijden van films e.d. in welke manier dan ook.

Maak je geen zorgen Yannick, het is echt wel voor eigen gebruik. Ik kopieer nooit dvd's om ze te verspreiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat over dat verspreiden zei ik als commentaar in het algemeen :) dan kunnen er geen misverstanden van andere mensen voorkomen :)

maar terug on topic dan maar weer :)

voor de trail van any-dvd

gewoon een nieuw trial downloaden?

(wel eerst even verwijderen en het register opkuisen)

anders de systeemklok eens terug zetten, werkt vaak ook wonderbaarlijk goed bij trials =D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.