Ga naar inhoud

[OPGELOST] Uitvallen internetverbinding met nieuwe router


PattiS

Aanbevolen berichten

wel, aangezien het alleen bij WoW is, en ik veronderstel niet bij andere spellen, moet het probleem zijn bij de soort pakketten(pakketjes met data) die verstuurd worden.

zijn de internetadapter drivers van uw zonen hun computers up-to-date?

ook, welk besturings systeem gebruikt u?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad alleen tijdens het spelen van WoW, zelfs al gebeurt dit maar op één pc.

De drivers van de netwerkkaarten (van beide pc's) zijn ge-updated.

Beide pc's werken onder XP (de laptop Vista)

Vandaag mag ik de router (terug) binnenbrengen in de winkel waar ze 'm gaan uittesten, ze willen eerst zelf zekerheid vooraleer ik een nieuwe/andere meekrijg.

Ik heb zelf al mijn voorkeur uitgesproken voor een linksys en ik hoop dat het probleem nu vlug zal opgelost zijn.

Alvast bedankt voor alle reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je als je Wow speelt wel met 2 op hetzelfde IP adres online komen?

Kan het niet zijn dat dat een of andere beveiliging is tegen cheaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Masters: het lukte voordien wel, met een US Robotics, nl. om met twee verschillende accounts met hetzelfde IP adres, te spelen.

Het probleem doet zich ook voor als er maar één pc ingeschakeld is en die WoW speelt (via de router). Dus dan zou die verklaring geen stand houden.

MAAAAAAR.... ondertussen verloopt alles smooth & easy :-)

Zoals gezegd, ben ermee naar de winkel geweest, bleek 'm daar dezelfde rare kuren te vertonen, met als slot dat ik naar huis ben gekomen met een Linksys. Totnutoe perfecte verbinding en ze kunnen weer "battlegrounden" tegen de sterren op :-) en ik rustig op de laptop, waarvan ik zelfs de 20 meterkabel heb kunnen uitschakelen want 't is wireless (mixed) nu.

Kids content, mama content!

In ieder geval ik zal nooit iemand een Belkin aanraden, zeker niet als die op WoW speelt!

P.S. Moet ik deze topic nu markeren als "opgelost" of "onopgelost" ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.