Ga naar inhoud

[OPGELOST] F Lock


ampoel

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik heb een probleempje met mijn toetsenbord. Als mijn pc opstart dan start de f Lock toets niet mee op. En het vervelende is dat ik graag naar safe mode zou gaan en dat dat alleen bereikbaar is via F8. Maar men Functietoetsen staan niet aan. Wat moet ik doen. Ik heb windows XP

Alvast bedankt

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal werkt de F-lock toets zelfs al in het bios hoor. Gewoon starten, direct op de F lock duwen & dan op je F8 duwen.

Alle microsoft toetsenborden die ik al gehad heb deden dat standaard zo (zelfs met een ledje erbij op de ontvanger ter zichtbare verificatie).

Als het toch niet zou werken is de enige mogelijkheid om eventjes een toetsenbord van iemand anders te lenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het juist eens uitgeprobeerd met een dergelijke microsoft (microsoft optical desktop elite; heb geen multimedia keyboard staan).

Bij een reboot is inderdaad standaard je flock af, en kan je die aanzetten waarna ze weer uitvalt. Als je daarna snel terug de Flock aanzet kan je probleemloos met F8 in je veilige modus raken...

De F-lock is een hardwarematige switch, dus in principe zou die sowieso moeten werken, of windows nu gestart is of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.