Ga naar inhoud

[OPGELOST] Nieuwe Notebook


Aanbevolen berichten

hoe duur is je laptop? De waardebon werkt enkel van 899€.

Het komt dus goedkoper uit op een toestel van 950€ te kopen & daar dan de korting op te laten zetten, dan dat je een toestel van 890€ koopt.

Als je dus tegen die grens aan zit, koop er desnoods een optie bij die je anders niet zou kopen zodat je erover zit.

Bluetooth zit zeker intern, de cardreader dacht ik ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bleutooth zeker. Cardreader niet 100%, maar anders kan je ze ff bellen op 024 828 779.

Is die 817€ voor of na korting? Als ze voor korting is, dan koop je best nog een optie bij van tussen de 83€ en de 90€ (dan is je toestel namelijk goedkoper dan zonder die optie erbij)

Als die 817€ na korting is, dan koop je best iets van iets meer dan 12€ erbij (usbstick van 2 gig ofzo), dan kom je zelfs goedkoper uit dan als je die stick niet koopt. Of je hem dan gebruikt of niet maakt niet eens uit (desnoods geef je hem gewoon weg), je moet minder betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij dell heeft u uwzelf nergens zorgen over te maken.

u krijgt allerlei codes zodat u uw product status bij kunt houden als u deze heeft besteld.

ik heb zelf mijn dell laptop ook zo besteld en nooit problemen mee gehad, ook meerdere onderdelen zo besteld daar en ook nooit probelemen gehad!!

onder rembours betalen zoals u bedoelt is denk ik niet mogenlijk.. zou u anders eens telefonisch moeten vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat duur best wel lang op zich.

maar goed, ik denk wel dat je er erg blij mee zult zijn ;)

1 top van laptopgebruiker naar laptop gebruiker...

zorg voor een goeie tas als je hem mee neemt, en als het kan laat het beschermvelletje nog op de kap zitten.

het is echt zonde om te zien als er krassen op komen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.