Ga naar inhoud

kan geen updates uitvoeren


urbain1

Aanbevolen berichten

graag had ik een oplossing voor dit probleem , ik had hier wel een oplossing ( zie onderaan deze discussie ) gevonden maar die werkte niet bij mij.om de windowsupdate txt om te zetten naar bat weet ik niet hoe dit te doenverder heb ik dus ook de opdrachtprompt geopend maar die herkent de windowsbat niet wie kan mij hierover verder helpen alvast bedankt_______________________________________________________________________________________________________ Download de bijlage WindowsUpdate.txt en bewaar ze op je bureablad. Verander dan de txt in bat Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires. Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen. Typ nu %userprofile%\Desktop\WindowsUpdate.bat en druk enter. Na uitvoering sluit je het opdrachtprompt en probeer dan de windows updates nogmaals te installeren. Als het nog niet lukt, herstart dan de pc en probeer het opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naarconfiguratiescherm / systeembeheer / services

Scroll helemaal naar beneden en dan ziet je windows update en dan met derechtermuisknop op stoppen klikken.

Ga nu naar c:\windows\SoftwareDistribution

Je ziet daar map DataStore en open de map en verwijdert daar debestanden en dan open je de map logs en verwijdert daar de bestanden.

Ga nu naar c:\windows\SoftwareDistribution

Je ziet daar map download en open de map en verwijdert daar alle mappenen bestanden

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / services

Scroll helemaal naar beneden en dan ziet je windows update en dan met derechtermuisknop op starten klikken.

Ga nu naar configuratiescherm / windows update

Klik nu op zoeken naar update

Windows zal opnieuw download voorstellen en kies voor installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naarconfiguratiescherm / systeembeheer / services

Scroll helemaal naar beneden en dan ziet je windows update en dan met derechtermuisknop op stoppen klikken.

Ga nu naar c:\windows\SoftwareDistribution

Je ziet daar map DataStore en open de map en verwijdert daar debestanden en dan open je de map logs en verwijdert daar de bestanden.

Ga nu naar c:\windows\SoftwareDistribution

Je ziet daar map download en open de map en verwijdert daar alle mappenen bestanden

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / services

Scroll helemaal naar beneden en dan ziet je windows update en dan met derechtermuisknop op starten klikken.

Ga nu naar configuratiescherm / windows update

Klik nu op zoeken naar update

Windows zal opnieuw download voorstellen en kies voor installeren.

bedankt voor deze tip , het lijkt te zijn opgelost , maar ga toch nog enige tijd afwachten, totdat er nieuwe updates te downloaden vallen en dan zien of die ook binnen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gisteren of eergisteren nog geen update had gehad dan zal je eerst daags ontvangen.

Anders is het pas over een maand.

ik ga het zeker in het oog houden.

het was wel niet voor mij persoonlijk,maar degene die ik via jullie geholpen heb heeft mij dus vermeld dat er updates zijn binnengekomen.

daarom dat ik nu nog een beetje een afwachtende houding aanneem voor het geval dat er plots nog problemen met het updaten verschijnen.

op die manier kan ik jullie nog altijd raadplegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.