Ga naar inhoud

usb problemen


Keppetje

Aanbevolen berichten

hoi,

Ik zit met een probleem met mijn usb poorten. Als ik mijn muis of toetsenbord of printer aansluit verschijnt er op het scherm dat de computer het usb apparaat niet kent. Heb ze al verwijderd en terug op gezet maar dat helpt niet.

Hoe kan ik dit oplossen? Heeft iemand een idee?

Dank bij voorbaat

groetjes Keppe

Link naar reactie
Delen op andere sites

over welke muis / toetsenbord / printer hebben we het hier?

Heb je er de drivers al van geinstalleerd (worden normaal op de cd meegeleverd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je naar je configuratiescherm - systeembeheer - computerbeheer - apparaatbeheer gaat, zie je daar nog gele vraagtekens staan bij onbekende apparaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het daarvoor wel goed gewerkt heeft zou ik gewoon eens kijken om systeemherstel uit te voeren naar een vorige restorepunt. Dat zal waarschijnlijk het gemakkelijkste zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer via Apparaatbeheer, de USBcontrollers die geel zijn gemarkeerd te vinden.

zoals hier :

help_070925_audiobus_kl.jpg

Is er geen enkele gemarkeerd, schakel dan alle USB(hub)controllers uit, en schakel ze weer in. Zorg ook dat je de apparaten veilig verwijderd! (Rechts onderin, apparaat veilig verwijderen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Darthia, ik heb gedaan wat je geschreven had. Er stond geen gele driehoek bij dus heb ik alle USB(hub) controllers uitgeschakeld en terug ingeschakeld. maar het probleem doet zich nog altijd voor. hij vind ze nog altijd niet.

vind da toch maar raar, zenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.