Ga naar inhoud

Probleem met usb stick


Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen gaat het kopieeren van bestanden op mijn usb stick een stuk trager. Eerst was het ongeveer 5mb/sec en nu ineens 700kb/sec .

Ik heb wel een vermoeden hoe het komt,er kwam een paar dagen geleden ineens een kadertje op mijn scherm.

Iets i.v.m usb instellingen,maar ik snapte er niets van,dus heb ik het maar weg gedaan,volgens mij is hier iets fout gelopen.

Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen,want dit is zeer irritant ( ik gebruik de usb stick dagelijks ).

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer anders een paar standaard taken.

Ga naar mijn computer -> Rechter muisknop op de usb -> eigenschappen -> extra -> (fout controle) nu controleren.

ga naar mijn computer -> rechter muisknop op de usb -> eigenschappen -> (als het mogelijk is) readyboost -> dit apparaat niet gebruiken

ga naar start -> configuratie scherm -> apparaten en printers -> rechter muisknop op de usb -> problemen oplossen.

Kijken of hij problemen geeft en deze eventueel proberen op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.