Ga naar inhoud

berichten van anderoid naar windows sruren over wifi


De jong

Aanbevolen berichten

hallo ik wil graag weten of ik berichten van mijn anderoid toestel naar mijn pc kan sturen. ik wil het doen omdat ik bijna zeker weet dat het kan want bij een restourant doen ze dat ook. en dan wil ik het liefst dat je standard knoppen hebt met tekst dat als je daar op drukt hij dat neerzet of verstuurt.

alvast bedankt

aangepast door De jong
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik wil graag weten of ik berichten van mijn anderoid toestel naar mijn pc kan sturen. ik wil het doen omdat ik bijna zeker weet dat het kan want bij een restourant doen ze dat ook. en dan wil ik het liefst dat je standard knoppen hebt met tekst dat als je daar op drukt hij dat neerzet of verstuurt.

alvast bedankt

weet iemand iets ik zit zelf aan ecces te denken ik heb access 97

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je zoiets als Dropbox of Sugarsync.

Ik gebruik zelf Sugarsync op mijn Android gsm & Tablet om documenten,

foto, muziek & enz hetzelfde te hebben als op mijn Windows computer.

Als je op 1 apparaat iets verandert, dan wordt het automatisch op elk apparaat verandert.

Sugarsync is gratis, als je genoeg hebt aan 4gb opslag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dit bedoel ik niet ik wil net zoiets als in de hereka dan lopen ze lang tafels om de besteling op te nemen en dan door te sturen naar de pc bij de bar en dat je dan een melding kraijgt op het schem met bijv cola 2 sinas enzovoort. ik heb access 97 en ik he begrepen dat met acces heel heel heel veel kan.

maar wel bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.