Ga naar inhoud

opnieuw installeren


Aanbevolen berichten

ik heb een Compac610 laptop met windows 7. Dit programma is veel te zwaar voor deze computer en nu wil ik windows xp er op installeren. Normaal is dat voor mij een koud kunstje, maar nu krijg ik het niet gedaan.

Bij schijfcontrole van de laptop krijg ik de foutcode 0x0. Dat zegt mij niet zoveel, wel denk ik dat dit met het geheugen heeft te maken.

Ook krijg ik steeds de melding dat Windows Verkenner niet meer werkt.

Het opstarten duurt ca. 20 min. en dan zit er vervolgens geen beweging meer in.

Als ik opstart in de veilige modus kan ik nergens bij komen. Geen toetsen en muis mogelijk.

Ik kan opstarten met de c: prompt. De opdracht format C: werkt niet omdat er wordt gezegd dat die in gebruik is.

Windows 7 moet er echt af.

Wat kan ik nog doen?

Jan Klaasen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan Linux downloaden via de Linux site, je kan kijken welke je wilt, ik zou ubuntu nemen, je kan ook natuurlijk windows xp of vista erop zetten, je hebt dan alleen de cd van dat nodig, daarvoor moet je bij het opstartscherm de f12 toets indrukken, of een andere toets, dat je de boot menu krijgt, en dan moet je de cd speler als 1ste zetten, dan start hij de cd speler als eerste op, en dus ook de windows installatiesoftware.

Veel succes

Benjamin Govaerts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan Linux downloaden via de Linux site, je kan kijken welke je wilt, ik zou ubuntu nemen, je kan ook natuurlijk windows xp of vista erop zetten, je hebt dan alleen de cd van dat nodig, daarvoor moet je bij het opstartscherm de f12 toets indrukken, of een andere toets, dat je de boot menu krijgt, en dan moet je de cd speler als 1ste zetten, dan start hij de cd speler als eerste op, en dus ook de windows installatiesoftware.

Veel succes

Benjamin Govaerts

Heb ik al 3x geprobeerd. Krijg de melding dat ik alles af moet sluiten.

Jan Klaasen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.