Ga naar inhoud

Videkaart werkt niet zoals het moet


lol

Aanbevolen berichten

Mijn videokaart werkt niet meer zoals het moet, normaal aan je taakbalk kun je een vensterkleur kiezen zoals donkerblauw of paars maar nu is het standaard blauw ik kan het niet meer veranderen gisteren werkte het dan nog wel er komt te staan dat mijn drivers niet compatibel zijn ik heb alle drivers al geüpdatet en bijgewerkt heb al het nodige gedaan maar helaas niets werkt en bij games zoals Call of duty en minecraft werkt die spellen ook niet meer mijn beeld is nog normaal behalve al die andere kleine dingens. ik weet zeker dat het aan mijn videokaart ligt het is een AMD Radeon HD 6450

post-36352-1417705017,6624_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eens even onderstaande uitvoeren?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.