Ga naar inhoud

Incredimail en scanner


Jer

Aanbevolen berichten

Met mijn scanner kan ik mijn scan onmiddellijk plaatsen in het e-mailprogramma.

Deze opent dan automatisch outlook express.

Echter, ik gebruik steeds incredimail en zou graag mijn scans rechtstreeks naar incredimail leiden.

Helaas, bij instellingen selecteren staat enkel outlook express vermeld.

Ik kan wel een e-mailprogramma toevoegen via de instellingen van de scanner/printer maar dan verschijnt er het volgende venster: Program Files met van onder bestandsnaam:*.exe;*:Ink en uitvoerbaarbestand (*.exe)

Mijn scanner is een canonscanner/printer mg5150

Weet er iemand hoe dit moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kweezie wabbit,

Incredimail staat als standaard programma ingesteld.

Volgens mij zijn alle scanners automatisch ingesteld om te werken met outlook (bij vorige scanners was dit ook zo)

Echter, je kan een nieuw mailprogramma (incredimail dus) instellen via de instellingen van de printer waardoor je scan automatisch naar incredimail gaat.

MAAR hoe moet je dat doen (zie gegevens vorige post)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kattenfan, (ben ik trouwens ook...een kattenfan, heb er twee mooie rosse katertje en kattin dit terzijde ;-)

Heb IncMail.exe, net zoals jij zegt, toegevoegd aan het programma van canon als e-mailtoepassing EN .....het werkt PERFECT !!!!

Hartelijk dank, dit bespaart weer tijd en moet niet telkens de scan gaan zoeken en toevoegen.

Gebeurt nu automatisch zoals het hoort.

Nogmaals dank, SUPER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.