Ga naar inhoud

interne hd schijf gecrashed tijdens chk disk


Cug3l

Aanbevolen berichten

Hallo voor een ieder,

vraagje....

Enige tijd geleden, terwijl ik midden op de oceaan zat deed de laptop vrij vreemd, ontzettend laggen met alles, games, films etc.

Een chk disk gedaan en enige tijd later bleek ik op blue screen te staan. Stom genoeg de laptop uitgezet en bij het opstarten herkende hij de interne hdd niet meer.

Omdat ik veel op de oceaan zit en geen cd's bij me had uiteindelijk een nieuwe hd in de top laten zetten.

Nu heb ik die ouwe terug gekregen, maar....

Nu wil ik graag de foto's en video's terug hebben, ik heb een iomega schijf die ik uit elkaar kan sleutelen, maar bij het plaatsen van de hd die uit de top kwam krijg ik hem wel te zien, maar geen letter ofzo (f:) in het control center staat tie wel als hd schijf maar met een uitroep teken.

Kan zijn dat ik niet meteen kan reageren gezien ik maar zeer korte periodes internet heb tot ik vakanties heb, maar mocht je me kunnen helpen, bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.