Ga naar inhoud

Videokaart kapot?


manbearpig

Aanbevolen berichten

Hallo

Zit met probleem met mijn computer en hoop dat iemand mij kan verder helpen. Onderaan heb ik drie foto's toegevoegd van mijn beeldscherm. Zoals u kan zien... niet echt gezond. Het probleem deed zich de eerste keer voor door enkele vakjes die op mijn bureaublad verschenen. Na verloop van tijd startte mijn computer niet onmiddellijk op en moest ik meerdere keren resetten vooraleer er een biepje kwam en de boel begon op te starten. De vakjes bleven komen en mijn scherm begon af en toe volledig uit/aan te schieten met de opmerking 'beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld'. Soms vloog het scherm ook gewoon zwart en gebeurde er niks meer. Momenteel start computer niet meer op (ook niet na 20 keer resetten), heb ik enkel een zwart scherm en geen biepjes. Ik heb computer al is volledig geformatteerd, windows 7 geherinstalleerd en nieuwste drivers voor mijn videokaart van internet gehaald. Ook heb ik de videokaart al eens verwijderd en opnieuw ingeplugd. Mijn beeldscherm werkt met een andere computer. Videokaart kan ik echter niet in andere PC stoppen en heb ook geen andere videokaart die past voor deze computer.

Ligt het probleem zeker aan mijn videokaart (ATI Radeon HD4870) of zou er iets anders kapot kunnen zijn?

Bedankt op voorhand.

Mvg

Brecht

post-36522-1417705026,2462_thumb.jpg

post-36522-1417705026,1395_thumb.jpg

post-36522-1417705026,1855_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met grote zekerheid ligt het probleem bij je grafische kaart, maar er zijn altijd uitzonderingen.

Het probleem word wel eens veroorzaakt door hitte, dus kijk of je koeler stofvrij is en goed functioneert.

Dit kan tevens een voorbode zijn van het overlijden van je grafische kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.