Ga naar inhoud

Facebook - Functie tijdelijk geblokkeerd


Goracing

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben al een geruime tijd op zoek naar een oplossing voor mijn probleem die ik heb op Facebook. Ik kan nl. geen berichten meer versturen , zelfs de appreciatie van leuk vinden wordt niet meer aanvaard. Steeds krijg ik de melding dat deze functie tijdelijk geblokkeerd is. Ik verstuur geen berichten die ongepast zijn (nooit waarschuwingen hiervoor ontvangen) of teveel berichten verstuurd. Ik ben nog maar pas lid geworden van FB en bij de start waren er geen problemen. De kinderen zijn ook lid geworden en zij ondervinden geen problemen. 4 accounten aangemaakt via dezelfde pc, elk account met een ander e-mailadres.

Heeft er iemand hiervoor een oplossing?

Dank u voor de reacties !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Facebook geeft daarvoor als uitleg: "Als je geen berichten meer kunt versturen op Facebook, kan dit zijn omdat je recentelijk een groot aantal berichten hebt verstuurd of omdat Facebook-leden hebben aangegeven je berichten niet op prijs te stellen. Deze blokkeringen zijn tijdelijk en kunnen een paar uur tot een paar dagen duren. Als je oude berichten verwijdert, kun je niet méér berichten verzenden."

Het zou dus na een tijd vanzelf weer moeten werken, maar het is natuurlijk vreemd dat je zomaar geblokkeerd wordt. Misschien heeft iemand per ongeluk uw berichten als spam gemarkeerd? Het is in elk geval aan te raden om uw wachtwoord te veranderen voor het geval uw account zou gehackt zijn. Maar het kan ook zijn dat je (misschien onbewust) te veel dingen ge-vind-ik-leukt hebt (ik heb dat bijvoorbeeld nog gehad bij het reageren op verjaardagswensen...).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rickgerrit

1: misschien ben je gehackt(zou kunnen)

2: misschien moet je je geaccepteerde apps en spellen verwijderen(die hebben dan geen toegang meer tot je profiel) dit kun je verwijderen via privacyinstellingen (zou kunnen helpen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

1. Paswoord heb ik veranderd

2. Apps en spellen zijn verwijderd

3. Ik kom maar af en toe op FB dus teveel i-like kan dus ook niet, chatten gaat wel.

4. Probleem stelt zich al vanaf mijn laatst verzonden bericht dd 29 juli 2012

5. FB werkt niet mee, mails worden niet beantwoord.

6. Alle instellingen nagekeken - niets gevonden:hmpf:

.... maar niets kan mij verder helpen

Toch bedankt voor de reacties !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Goracing

Je bent niet de enige met dit probleem.

Ik kan nu al 2 weken niet reageren op berichten van mezelf of van andere, ook kan ik niet liken.

Ik heb al diverse mails naar Facebook gestuurd, maar natuurlijk nog geen reactie gehad.

wel heb ik op internet aan het zoeken geweest, maar niks gevonden

ik heb via een andere website een emailadres gevonden, een meisje had ook problemen met facebook en heeft een bericht gestuurd naar het onderstaande emailadres en heeft hier wel een reactie op terug gehad.

info+evx3sqr.aea3yhz7s4@support.facebook.com<info+evx3sqr.aea3yhz7s4@support.facebook.com

Dus ik heb ook maar een gokje gewaagt en hier vanavond een berichtje heen gestuurd, nu dus even wachten of ik ook antwoord krijg.

ik kreeg al wel een automatisch bericht terug met informatie,

https://www.facebook.com/KnownIssues

hier word vermeld dat er idd tijdelijk geen berichten verzonden kunnen worden maar dit is al vanaf 18 juli!

ik zal laten weten of en wanneer ik wat terug hoor, wie weet heb je hier ook wat aan.

Maar als je wilt kun je hier zelf natuurlijk ook nog een bericht heen sturen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Goracing,

ik zou je even op de hoogte houden, dus bij deze.

Ik heb nog steeds niks gehoord van Facebook.

Ik heb nu mijn account verwijderd, dit zou 2 weken duren, dus 2 weken niet op facebook geweest, ga ik gisteravond kijken, duurt het dus nog 2 weken.

en in de tussentijd kun je geen nieuw account aan.

Ik pissig:argh::mad:. Ik heb nu een nieuw emailadres aangemaakt en hierop ook weer een nieuw facebook account.

Dit emailadres gebruik ik nu alleen voor facebook.

Maar een oplossing voor het probleem is er nog altijd niet.

Ik kan nu wel gewoon berichten plaatsen enz. nu maar hopen dat het zo blijft.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.