Ga naar inhoud

Nokia C5: SIM gehuegen vol + geen netwerkdetectie


Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn tante heeft net een nieuwe smartphone gekocht, nl een nokia c5, maar zit met 2 kleine probleempjes, ik heb er ook al even naar gekeken enzo maar weet niemand weet er echt raad mee ;

1) voor ze haar SIM kaart in de smartphone had gestoken, had ze eerst al haar contactpersonen verplaatst van haar telefoon naar haar SIM, maar deze konden niet weer gevonden/opgeroept worden bij haar contactpersonen op de smartphone. Ook knipperde het icoon van het envelopje in de rechterbovenhoek steeds, met het bericht 'SIM geheugen vol'.

2) Toen ze haar netwerkdedectie op haar smartphone had aangezet bij haar thuis, kon ze de netwerken van haar buren vinden maar het hare niet. Ook door op 'anders' te klikken en haar SSID handmatig in te geven kon het netwerk niet gevonden worden.

Wie kan aub helpen ?

Mvg,

R

Link naar reactie
Delen op andere sites

1) voor ze haar SIM kaart in de smartphone had gestoken, had ze eerst al haar contactpersonen verplaatst van haar telefoon naar haar SIM, maar deze konden niet weer gevonden/opgeroept worden bij haar contactpersonen op de smartphone. Ook knipperde het icoon van het envelopje in de rechterbovenhoek steeds, met het bericht 'SIM geheugen vol'.

Misschien worden alleen de contacten weergegeven die op de telefoon staan, en niet de contacten op de SIM-kaart. Volgens deze site

zou dat onder Opties > Instellingen > Contacten weergeven > SIM-geheugen moeten zitten.

Om de melding 'SIM-geheugen vol' te doen verdwijnen moet je een of meerdere berichten verwijderen die op de SIM-kaart staan (daar kunnen er niet zoveel op, dacht 10 à 15, dus staat snel vol) ofwel verplaatsen naar het telefoongeheugen. Ik weet niet exact waar je de berichten op de SIM-kaart kan vinden op die telefoon, maar vond wel dit: Nokia C5-03 Gebruikershandleiding - Berichten op een SIM-kaart bekijken - Nokia - Belgium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.