Ga naar inhoud

avg watchdag bij boot


Robbe Hoskens

Aanbevolen berichten

beste

ik heb windows xp opnieuw geinstalleerd op mij pc en moest uiteraard ook een nieuwe ant-virus instaleren,

na dat ik avg anti virus had geinstalleerd moest de pc opnieuw opgestard worden zodat avg zou werken.

het probleem is: nu als mijn pc boot en xp laad (na het bewegend balkje) word mijn C schijf gescand door avg watch dog (iets van avg anti virus) maar als stap 1 klaar is blijfft het staan en gebeurt er verder niets ik heb mij n pc zo de hele dag laten opstaan maar en staat nog altijd "phase 1: finished"

blijft het hangen of wat anders ??

ik hoop dat iemand kan helpen ?

MVG robbe

ik heb ook enkele foto's post-31096-1417705027,6397_thumb.jpg

post-31096-1417705027,5015_thumb.jpg

post-31096-1417705027,5544_thumb.jpg

post-31096-1417705027,5994_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op dat scherm van watchdog staat en de scan is afgerond in fase 1,klik nu gelijktijdig op Ctrl-Alt-Delete.

Indien dat werkt zou er een scherm moeten openen waar je een aantal zaken kunt kiezen,daar kies je dan voor Taakbeheer starten.

Als dat lukt selecteer je in het volgende venster AVG Watchdog en kies je voor Taak beeindigen.

Lukt het zo om in windows te geraken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus taakbeheer is dus ook geen optie?

Dan word het Veilige modus.

Start PC op en tokkel gedurig op de F8 toets tot je een scherm te zien krijgt waar je een paar opties kunt kiezen,daar kies je Veilige modus met netwerk ondersteuning.

Als je dan in windows zit verwijder je AVG volledig van je systeem,daarvoor ga je naar start-configuratiescherm-software.

In de lijst die je te zien krijgt moet je AVG selecteren en vervolgens klikken op Verwijderen.

Start daarna de pc terug op en daarna download je een andere anti viru,bevoorbeeld Avast.

Edit,

Moest het om de een of andere reden niet lukken om AVG via software te verwijderen kun je de AVG Remover proberen.

Deze is HIER terug te vinden,neem daar de bovenste download.

Dit kun je doen als je in veilige modus zit met netwerk ondersteuning.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.