Ga naar inhoud

scherm kan hogere resolutie niet aan op dit moederbord maar wel op een ander moeder..


Robbe Hoskens

Aanbevolen berichten

beste

ik had eerst een amd moederbord en de resolutie die op het scherm draaide was 1024x768

maar nu ik een ander moederbord gebruik (intel) kan de resolutie niet hoger dan 800x600 want als ik het 1 stapje hoger wil doen (1024x768) zegt het scherm zwart me teks "video kan niet worden weergegeven" MAAR het scherm kan maximum resolutie 1024x768 weergeven (staat bij instellingen van het scherm)

hoe kan dit ??

hoe kan ik het oplossen voor toch resolutie 1024x768 te gebruiken ?

of is het misschien het moederbord zelf ?

ik hoop dat iemand me kan helpen

Mvg Robbe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware knipoog.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.