Ga naar inhoud

Need For Speed Most Wanted


Aanbevolen berichten

Hallo, ik dacht namelijk dat het om een soort virus ~E5.0001 ging. Maar ik heb zonet mijn harde schijven geformateerd en Windows XP er opnieuw op gezet. Maar nu blijkt weer het zelfde probleem met EA games. Wat zou het kunnen zijn? Mischien een instelling met mijn grafische kaar? Of meschien is het wel omdat het een laptop is. Want op het doosje van NFSMW staat: 'Laptop-versies van deze chipsets worden niet ondersteund.' Zou het dat meschien zijn? Ik heb de nieuwste drivers en mijn grafische kaart is een NVideo GeForce 7400.

Meschien kan iemand mij uitleggen hoe ik het meschien best film ofzo, dan zien jullie zelf wat het probleem is.

Ik zal het anders eens met een gewone camera filmen. Ik denk tog dat het iets is met mijn video kaart ofzo maarjah.

Als het scherm dan zwart is hoor je het geluid haperen en flikkert het scherm van lichterzwart naar zwart. En soms een heel klein stukje van de Windows startbalk. Maar je kan er niet uit komen. Je moet dan laptop met de knop opnieuw opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

okee. Kun je even herhalen voor de menigte wat het probleem was met je EA-games?

Dan zitten we allemaal in het plaatje :)

Je Windows is in ieder geval weer "schoon". Laat maar even weten wat er precies gebeurt met je EA-games en hoe je het spel opstart (met administrator-rechten, legale cd, start je vanuit je C-schijf?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, het spel staat op mijn Harde Schijf D:. Het is een legale versie en ik gebruik de CD. Maar moet ik het met administrator rechten spelen? Ik heb op mijn account hier wel alle rechten hoor. Wel, het probleem is dat ~E5.0001 start als je NFSMW opstart, dan zou het normaal weer moeten afsluiten ofzoiets. Maar dat doet ie dus niet en je bent nog niet zo lang aan het spelen en plots loopt het spel een beetje vast enzo en dan is het beeld heel raar! Je kan door je auto kijken en je ziet dan allleen je banden enz. Maar dat is maar 1 sec. en het is weer normaal maar kort daarna gaat het scherm zwart, haperd het geluid en je kunt niets anders doen dan de laptop herstarten met de knop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier even een overzichtje van als ik naar de website ga CanYouRunIt.com.

Dit zegt hij van de videokaart:

Video Card Driver Version (DirectX)

Your driver version number is: 6.14.10.8454

FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.

En ook iets van de geluidskaart:

Sound Card Driver Version

Your driver version number is: 5.10

FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij willen je ook van dit probleem afhelpen, maar je moet wel wat geduld hebben.

Wij doen dit ook op vrijwillige basis, en kunnen niet altijd aanwezig zijn.

Heb je nog problemen met je C-schijf? Want dan zou ik NFSMW de-installeren en op de C-schijf installeren. Hier word de applicatie toch van opgestart, je hebt het spel zelf waarschijnlijk op de D: opgeslagen.

Probeer dit eens, en start het spel wederom op. Kijk of dit resultaat geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ligt het aan je directx driver (ben niet zeker)

als ik het goed voor heb zit je met directx 6 terwijl er al een versie negen of misschien zelfs versie tien uit ze

google eens op directx en update dan je driver met de laatste versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, als ik het spel op de C: schijf installeer heb ik nog altijd hetzelfde probleem. Ik zal eens kijken voor die DirectX te installeren. Maar ik had die voor ik mijn pc opnieuw geïnstalleerd had ook hoor. :o En dan had ik dit probleem ook!

EDIT: Ik heb zonet ook gelezen dat DirectX 10 niet op Windows XP werkt. Maar op de site van Microsoft staat bij 'Systeemvereisten' ook Windows XP Home Edition. Dus zou het daaraan kunnen liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, ik heb het dus geïnstalleerd maar hij doet het nog steeds. Ik heb mijn laptop 20 sec. opgehofen en dan hoorde ik de blazer nog harder blazen. En toen zag ik mijn bureublad weer maar was resolutie wel 640*(Ik weet niet meer maal hoeveel) :D. Maar ik heb gekeken hoe warm mijn grafische kaar had.

Temperatuur GPU-kern: 41 C

Zou het daaraan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.