Ga naar inhoud

benaderproblemen Iomega StorCenter ix2-200


The Lis 100

Aanbevolen berichten

Heren,

Naar ik denk is door kortsluiting elders in huis is de stroom er een aantal keren uitgeklapt.

Sindsdien kan ik mijn bestanden op mijn Iomega ix2-200 storcenter niet meer benaderen.

Deze stond ingesteld op mirror.

In meldingsmails die ik van het storcenter krijg, worden fouten 109 en 101 aangegeven.

Op het dashboard geeft hij aan dat er een nieuwe disk (weet niet of hij 1 of 2 bedoeld) in zit. Dit is niet zo, het zijn gewoon de disks van voor dit probleem.

Hoe kom ik hier langs? Want het enige wat je kan kiezen is mijn inziens of je de (eigenlijke niet) nieuwe disk wil deleten. Dit wil ik natuurlijk niet.

Hoe kan ik eventueel de andere schijf benaderen om daar bij de ge'mirror'de gegevens te komen?

Mijn computers hangen via wifi aan een router, waaraan ook het storcenter hangt.

Kan iemand mij helpen?

Overigens afgelopen zaterdag onderstaande meldingsmail ontvangen. Is daardoor mogelijk een verschil tussen disk 1 en 2 ontstaan.

The Iomega StorCenter device has completed data protection reconstruction. Device Information: 192.168.0.102, 2.1.25.229, Iomega StorCenter ix2-200, 00D0B80CC279

aangepast door The Lis 100
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.