Ga naar inhoud

Css contact form. wil niet verzenden, help :)


Aanbevolen berichten

Beste Leden,

Daar ik een beginnende web-designer ben, heb ik van iemand een website over genomen. Ik zelf ben nog niet zo goed in css en/of css style sheet. Ik deed voorheen altijd het grafische gedeelte c.q het ontwerpen van logo`s etc.

Deze css code stond al op de site, en hij ziet er goed uit, je kan alles invullen wat betreft de informatie, maar als ik op "zenden"klikt zend hij wel, alleen gebeurd er weinig, en de e-mails/bericht komt niet aan.

Graag hoor ik van jullie wat er bij de code moet worden toegevoegd en/of aangepast moet worden, zodat het wel werkt/verzendt

Hier de code:

<div id="test_main">

<h2>Contact Informatie</h2>

<div class="col col23">

<h5>Stuur ons nu een e-mail!</h5>

Bij vragen, suggesties, ideeën, en/of klachten. Neemt u dan a.u.b contact met ons op.<br><!--

<a href="http://test.w3.org/check?uri=referer" rel="nofollow"><strong>XHTML</strong></a> & <a href="http://test.w3.org/css-validator/check/referer" rel="nofollow"><strong>CSS</strong></a>.-->

<div id="contact_form">

<form method="post" name="contact" action="#">

<p>

<label for="author">Naam:</label>

<input type="text" id="author" name="author" class="required input_field" />

</p>

<p>

<label for="email">Email:</label>

<input type="text" id="email" name="email" class="validate-email required input_field" />

</p>

<p class="no_margin_right">

<label for="subject">Onderwerp:</label>

<input type="text" name="subject" id="subject" class="input_field" />

</p>

<div class="cleaner h20"></div>

<label for="text">Bericht:</label>

<textarea id="text" name="text" rows="0" cols="0" class="required"></textarea>

<div class="cleaner h20"></div>

<input type="submit" value="Send" id="submit" name="submit" class="submit_btn float_l" />

<input type="reset" value="Reset" id="reset" name="reset" class="submit_btn float_r" />

</form>

</div>

</div>

Alvast bedankt!

Gr, Carlos

PS. Als het bericht verkeerd staat, mijn excuses

PS. Ik gebruik FireFox en InternetExplorer

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep, je kunt dat proberen, maar dan moet je een verwerk.php script maken, en dat is iets moeilijker dan css of zo iets.

wat je ook kunt doen is <form method="post" action="mailto:emailadres@site.land">

hierbij heb je geen extra script nodig, maar wat je DE Gebruiker wel nodig heeft is een standaard ingesteld e-mail adres, als hij/zij dit niet heeft zal het wat ingewikkelder worden, met een script zoals in de reactie hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.