Ga naar inhoud

probleem met 2 monitoren op 1 computer


7exe

Aanbevolen berichten

Beste, mijn secundair scherm steekt in dezelfde stekkerblok als mijn externe harde schijven en ik zet die niet altijd aan, dus telkens als ik mijn secundair scherm aanzet, moeten mijn externe schijven ook aan (wat de levensduur verminderd) daarom dus dat ik dit storend vindt.

Maar hoe kan het dat hij ook opstart op het secundair scherm als deze zelfs niet eens in de stekker steekt?

je main display als je een onboard video kaart hebt die daarop in te steken --> dan je dit even uitleggen, dit snap ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

U Computer ziet via de kabel welk scherm welke resoluties aan kunnen ook al heeft deze geen stroom.

je kan dat scherm toch gewoon uit laten tot je je inlog scherm krijgt op je hoofscherm?

Ja als je je hoofd display insteekt op de vga/dvi/hdmi aansluiting die op het moederbord zit(onboard gpu)

ipv via je gpu op je pci express kaart.

Mvg Steves1990

Beste, mijn secundair scherm steekt in dezelfde stekkerblok als mijn externe harde schijven en ik zet die niet altijd aan, dus telkens als ik mijn secundair scherm aanzet, moeten mijn externe schijven ook aan (wat de levensduur verminderd) daarom dus dat ik dit storend vindt.

Maar hoe kan het dat hij ook opstart op het secundair scherm als deze zelfs niet eens in de stekker steekt?

je main display als je een onboard video kaart hebt die daarop in te steken --> dan je dit even uitleggen, dit snap ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn secundair scherm staat op een kastje achter mijn bureau, niet op mijn bureau, daarmee.

Ook is het zo dat mijn moederbord mijn 8 ventilators niet accepteert, waardoor ik telkens een foutmelding krijg en ik op 'F2' moet klikken (foutmelding zorgt niet voor problemen hoor), het duurt even eer deze melding komt, dus het scherm moet dan best wel aanstaan zodat ik weet wanneer ik op F2 moet klikken.

eigenlijk is het niet echt zo een groot probleem, aangezien mijn pc meestal toch voor een paar dagen aanstaat eer ik hem afzet, maar het is gewoon een stom probleempje dat ik hoopte op te lossen.

mijn primair scherm aansluiten op mijn moederbord, heb ik dan niet voor niets een gpu gekocht die belachelijk goed is, ik heb veel voor mijn grafische kaart betaald en wil hem dus ook wel gebruiken :)

Bedankt voor de hulp, ik denk idd dat ik er mij ga bij neerleggen.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik begrijp dat je liever je goede gpu gebruikt :D

maar beste wat je kan doen is het probleem van de 8 fan's oplossen dat je niet op f2 moet drukken

dan is je probleem ook opgelost :D

Waarom geeft hij hier eigenlijk een foutmelding op ?

Dat is graag gedaan

Ps als je probleem opgelost doe er even het slotje op dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

intel moederbord van originele hp computer met maar aansluiting voor 2 fans --> coolermaster hap kast met 3 ventilators, nvidia gtx 560 met 2 ventilators, een extra cpu koeler met regelaar en dan voor het plezier nog een extra fan met led (moederbord weet niet meer wat te doen) heb er zelf een beetje voor gezorgd :) maar ik ga geen nieuw moederbord kopen, buiten de foutmelding werkt deze zeer goed.

ma bon, ik doe het slotje erop, bedankt voor de snelle reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.