Ga naar inhoud

Laptop los, wat nu?


NessaX

Aanbevolen berichten

hoi,

Ik heb een sony vaio en de scherm stond altijd wel beetje los.

Overlaatst is dan ook de scharnier van het scherm gebroken,

en een week erna de andere kant.

Ik weet niet wat te doen want hij is uit garantie.

Ik heb al gebeld naar sony, maar daar komt telkens een antwoordapparaat die zegt dat mijn laptop ouder is dan 1jaar. maar ik krijg maar geen medewerker aan de lijn.

Ik heb ook al ge-emailt, maar ze reageren niet terug.

Wat moet ik doen nu?

het gaat niet verder zo.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou naar een Sony Authorized Service Center gaan. Daar heb je direct aanspraak bij iemand (lijst van adressen; Sony : Authorized Service Centers : België)

Er zijn er helaas wel weinig (Gent, Antwerpen & bornem)

Vraag sowieso op voorhand wat het je gaat kosten als je hem laat herstellen; de kans dat het 300€ of meer gaat zijn is wel effectief.

Hoe oud is het toestel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het toestel is 2jaar en half, dus net uit de garantie.

Ik heb al eens gebeld naar zo een sonycentrum, ma ze verwijsde me door naar brussel, en in brussel kwam telkens het antwoordapparaat.

Heel stom, want voor 400€ heb je een nieuwe laptop bijna voor.

Dus kan ik beter deze vraag erbij stellen:

Kun je delen uit een laptop in een computerkast zetten, en welke delen niet?

bedankt alvast voor antwoord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mits wat modden laten we zeggen; alles.

Doe gewoon het scherm van je laptop af (zorg dat de verbindingen geen kortsluiting maken). Steek je laptop in de adapter, hang er een standaard scherm aan & een toetsenbord & muis via USB en je gebruikt hem zoals een vaste computer.

Qua mounting in een standaard computerkast ga je toch wat moeten prutsen, aangezien een laptop moederbord totaal anders is qua formaat dan een standaard ATX, maar als je graag wat prutst is het zeker te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

msschn kan em ook de scharnier, proberen te herstellen... zoeken naar iemand die ook zo een laptop heeft, dis stuk is, maar waarvan de scharnnieren wel ok zijn..

grtz

kheb al eens gezocht op kapaza en ebay,maar vind het niet.

bedankt voor het antwoord:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kheb al eens gezocht op kapaza en ebay,maar vind het niet.

bedankt voor het antwoord:)

mja dan zou ik het niet weten :P, msschn proberen om bij die sony center na te vragen of ze geen kapotte laptops van dezefde serie zouden hebben die msschn nog 1 goed scharniertje zou hebben fzo... ge weet maar nooit é.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.