Ga naar inhoud

Vraag ivm minimaliseren Mediaplayer


dreambrotherjb

Aanbevolen berichten

Hey,

Waarschijnlijk is het iets super eenvoudigs, maar omdat ik nog maar net Windows 7 en dus een nieuwe versie van WMP heb, vind ik het niet direct.

Op mijn vorige versie van WMP kon je deze minimaliseren zodat hij rechtsonder verkleind in de taakbalk kwam te staan, zodat je vandaaruit dan het volume kon regelen + tracks wisselen, iemand een idee hoe dit bij de WMP van Windows 7 moet?

Nog iets kleins: Als ik vanuit mijn muziekmap een nummer start, springt WMP automatisch naar de voorgrond, waardoor ik hem telkens terug moet minimaliseren als ik een ander nummer wil starten. Op zich niet echt een ramp, maar als je naar een bepaald liedje op zoek bent in je map en telkens maar 1 sec beluistert en dan naar het volgende wil gaan, vertraagt dit de boel toch een beetje:)

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De minibalk in de taakbalk voor Windows Media Player is niet meer aanwezig in versie 12, maar zo kan het nog wel:

Windows Media Player - Taskbar Toolbar - Windows 7 Forums

Bron: Solved Windows Media Player mini mode - Windows 7 Forums

"Altijd op voorgrond" kan je uitschakelen via de opties van Windows Media Player.

-rechtsklik bovenaan op een blauw gedeelte (bv de balk bovenaan) en kies Extra/Opties en doe het vinkje weg bij "Windows Media Player altijd op de voorgrond weergeven".

Maar met bovenstaande balk in de taakbalk is dat ook ineens opgelost denk ik, want die balk b lijft daar 'vast' staan.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.