Ga naar inhoud

Headset werkt, maar ik kan niet recorden of praten.


Gast Goos09

Aanbevolen berichten

Hey; ik heb deze vraag gepost in Multimedia, maar ik kreeg geen antwoord, misschien was het in de foute plaats? of als het hier fout staat, mag je deze post gerust verwijderen: Originele Post:

[h=2] Headset werkt, maar ik kan niet recorden of praten.Hallo, ik heb recent een nieuwe Headset gekregen (zo een goedkope voor maar 10 euro ofzo) En ik hoor alles goed, maar als ik iets zeg, werkt het niet? Het is een. Hama PC-Headset, Stereo HS-250 Micro-casque.

Groetjes Goos09.[/h]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op internet een spel geprobeerd Op Kongregate Waar je je microfoon kon testen,die werkte niet, ik heb ook op het windows recorder dingetje geprobeerd die op mijn computer stond. Beiden werktten niet voor mij, maar ik denk dat het probleem iets aan mijn computer is, en niet aan mijn Hoofdtelefoon, want de hoofdtelefoon werkt perfect op mijn broer's Gaming PC maar die mag ik uiteraard niet gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat het aan mijn Pc ligt (95%) Omdat ik al een tijdje terug ook het probleem had met een andere headset, het werkte ook niet, dus het moet eits zijn met mijn PC instellingen of iets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.