Ga naar inhoud

geen beeld, nog geluid


coolkoen98

Aanbevolen berichten

beste,

ik heb een sony vaio VGN-FZ38N 2de hands gekregen omdat deze niet meer werkt. opzich lijkt het mij en goede laptop en zou hem graag trug aan de gang krijgen. het probleem bevindt zich by het opstarten. als ik hem op zet, hoor je het geluid van de ventilatie en dergelijke. maar er komt geen beeld.

de led indicatie brandt: de laptop staat aan, bleuthoot staat aan en het icoontje dat hy bezig is ligt even op en gaat uit verder doet hy niks meer. heb geen handleiding of software. enkel laptop en kabel.k heb al geprobeerd optestarten met een nieuw bestuuringssysteem om te installeren maar dit werkt niet. ook heb ikal een beeldscherm aangesloten en dit werktals nog niet. weet iemand hier raad mee? al vast bedankt allemaal:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een extern beeldscherm het niet doet is de kans reëel dat je grafische kaart het niet meer doet.

Een andere mogelijkheid zou één defect geheugen latje kunnen zijn. Haal de stekker even uit het stopcontact en de batterij uit de laptop. Druk meerdere keren op de startknop om je hardware volledig stroomloos te maken.

Neem voor de zekerheid een metalen en geaard voorwerp vast om je zelf te ontladen.

Haal het geheugen eens uit de laptop en plaats het nadien terug, een slecht contact kan dit ook wel eens veroorzaken.

Wat brengt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.