Ga naar inhoud

Vista SP1 is er !


Sarah

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb ik ganse nacht laten staan... =p

Ging gaan slapen toen ie heropstarte, dacht wel dat het effe zou kunnen duren hebben, maar na 13 uur had ik er genoeg van om te wachten LOL.

Ik kan daar niet aan uit. Ik heb bij mijn 2 pc één van Dell en de andere één Medion bij beide het SP1 erop gezet en het was geflikt op 1 uurtje tijd per pc en dan heb ik van de week nog bij mijn in de omgeving nog een stel pc's het SP1 erop geplaats zonder probleem.

Wat loopt er dan mis bij die personen waar het echter niet op lukt.:s

De pc doet messchien niet aan bepaalde systeem vereisten ofzo?????.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft is begonnen met het verzenden van Service Pack 1 naar Vista-gebruikers die de automatische update geactiveerd hebben. Halverwege mei start de uitrol van de Nederlandse versie.

De automatische uitrol werd bekendgemaakt via het Windows Vista-blog. Net als in maart zijn de Engelse, Franse, Spaanse, Duitse en Japanse versies als eerst aan de beurt. In de komende maanden kunnen gebruikers van die Vista-versies de update verwachten. Microsoft distribueert SP1 naar eigen zeggen langzaam om ' Windows-gebruikers een goede ervaring te kunnen bieden'. Halverwege mei zal de automatische uitrol van SP1 in de overige talen starten, waaronder de Nederlandstalige editie.

In maart werd SP1 voor Windows Vista door Microsoft uitgebracht als download via zijn site of Windows Update en in mei volgde de Nederlandse versie. Service Pack 1 bundelt 374 reeds uitgebrachte updates en voert een aantal veranderingen in het besturingssysteem door.

Zo brengt het pakket volledige ondersteuning voor de draft-n-versie van wifi en zorgt deze ervoor dat de 64bit-systemen overweg kunnen met Uefi en Win PE. Daarnaast is defragmenteren per drivevolume mogelijk na het installeren van SP1, evenals het encrypten van alle partities met Bitlocker en kunnen ook niet-administrators een complete pc-backup starten. Tenslotte brengt het pakket een aantal snelheidsverbeteringen, zoals bij het kopiëren van folders en het ontwaken uit de slaap- en sluimerstand.

bron: tweakers.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kalalumba,met een Vista score van 5.8 kun je moeilijk niet aan de systeemvereisten voldoen...

Het probleem zit hem niet in het installeren, dat lukt, maar in het heropstarten blijkbaar.

Als ik heropstart kies dan loopt ie vast bij het laadbalkje, kies ik uitschakelen en dan zelf weer op het opstartknopje ga duwen, dan start ie op zonder problemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Als ik heropstart kies dan loopt ie vast bij het laadbalkje, kies ik uitschakelen en dan zelf weer op het opstartknopje ga duwen, dan start ie op zonder problemen...

Bij mij hetzelfde probleem.Maar hoe kies je dan voor uitschakelen als hij VASTloopt bij het laadbalkje.Ik kan niks kiezen na vastlopen want vast is vast.Ik kan hem enkel uitschakelen door minstens 15 seconden de opstartknop in te duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hetzelfde probleem.Maar hoe kies je dan voor uitschakelen als hij VASTloopt bij het laadbalkje.Ik kan niks kiezen na vastlopen want vast is vast.Ik kan hem enkel uitschakelen door minstens 15 seconden de opstartknop in te duwen.

Hier effe kijken, heb aparte topic gemaakt voor dit probleem.

Tot dusver nog geen oplossing =(

http://www.pc-helpforum.be/f167/loopt-vast-bij-heropstart-10828/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Blijkbaar is Windows Vista SP1 nog niet geïnstalleerd op mijn laptop.

Nogthans staat "Automatische Updates" aangevinkt en checkt mijn PC elke dag naar updates.

Hoe komt het dan dat de Vista update nog niet is geïnstalleerd?

Bovendien: als ik in het Configuratiescherm ga kijken, kan ik de Windows update niet vinden :s

En verder nog een andere vraag:

Kan het gebeuren dat het installeren van SP1 conflicten gaat geven met mijn huidige drivers? Aangezien deze geconfigureerd zijn met de eerste versie van Vista? En indien ja, wat moet ik dan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal krijg je geen driverproblemen met SP1 van vista, integendeel, daarna werkte vista bij mij zelfs een stuk beter.

Normaal ga je met automatische updates aan inderdaad nooit een "servicepack" binnen krijgen, aangezien het servicepack eigenlijk een bundeling is van een hele hoop kleine update'jes die ze al uitgebracht hebben, en die jij vanwege je automatische update al binnengehaald en geinstalleerd hebt. Het zou dus nutteloos zijn een poging te doen om die voor een tweede keer te installeren, dus dan gaat hij ze inderdaad niet als zijnde een servicepack binnenhalen.

Bij vista staan de updates onder "beveiliging" in het configuratiescherm, en dan windows update kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Even op inpikken, snap niet heel goed wat de bedoeling is van SP1 bij VISTA.

1. Oudere hardware apparatuur , minstens ouder dan 5 jaar is niet eens compatibel meer.

2. SP1 word wel niet automatisch geïnstalleerd door updates uit te voeren. Je moet het pakket wel degelijk gaan downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.