Ga naar inhoud

Sneltoetsen


Speedyke

Aanbevolen berichten

Hallo,

:pcguru: Ik heb juist een nieuwe All-in-One printer C5180 geinstalleerd en sinds dan werken de Vijf toetsen waar ik telkens rechtstreeks een bepaalde Internet site mee kon oproepen niet meer. Ik heb al van alles gelezen en geprobeerd maar vindt niet hoe ik ze alle vijf weer op hun bepaalde site kan instellen. Ze reageren eenvoudig niet als ik ze aantoets.

:bawling: Wie helpt mij het is misschien maar een klein detail maar vindt het niet.

Bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ja het gaat over toetsen op het toetsen bord, zoals een loep, wereldbol, Briefomslag. Onder briefomslag kon ik rechtstreeks naar de site om post te controleren. Bij loep kwam ik de zoekmachine Google en bij de wereldbol ging ik rechtreeks naar een hobbysite. Alsook club HP reageert niet alsook de toets met het vraag teken voor hulp.

Mijn toetsenbord is een draadloos toetsbord van het merk HP model 5187URF.

Tot voor de installatie van mijn nieuwe printer All in One werkte het prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt een snelkoppeling naar de weppagina en maakt een sneltoets via rechtermuisknop - > eigenschappen.

mvg.

Bedankt voor je hulp maar dit is niet wat ik zocht. Ik heb toetsen op het toetsenbord die naar verschillende pagina's kunnen gaan onder andere bijvoorbeeld een loep, envelope, wereldbol en hieronder kon ik bijvoorbeeld als ik op het envelope drukte naar de website gaan met mijn post en met de wereldbol kwam ik bij m'n hobbysite en deze wil ik weer instellen en weet niet hoe. Een snelkoppeling op het bureaublad is het dus niet

bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk anders een keer in de handleiding van dat dingetje.

Ik had hetzelfde met de toetsjes voor mijn wifi menu te openen en kon op laptop dus nix meer inschakelen. Werd verholpen door een autolauncherke te downloaden van fujitsu website :)

Dusja, anders bel je een keer de hulpservice van HP. Voor problemen zoals het jouwe is dat nog steeds de beste oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.