Ga naar inhoud

verkeerde partitie-indeling?


Johan59

Aanbevolen berichten

Nieuwe desktop met 2TB. Navolgende partities: Harddisk C: status opstarten, wisselbestand, crashdump.

Disk D: status system reserved

Nog 6 andere partities: In orde

Dit geeft systeembeheer aan.

Als ik nu met Ghost 15.0.0.35659 backups wil maken worden er alleen van de partitie C en D een backup gemaakt. Bij de andere geeft hij een fout aan.

Vragen: Is mijn partitieindeling fout?

Is deze Ghost de oorzaak?

Bedankt voor reactie.

Johan59

Link naar reactie
Delen op andere sites

In eerste vraag staat dit eigenlijk al.

Schijf 0 Dynamisch 1863MB

Verdeeld in : HarddiskC: status opstarten, wisselbestand, crashdump,

Disk D: status system reserved

Disk partities 6 stuks, in orde

Alles is Indeling eenvoudig, Type dynamisch, Bestandssysteem NTFS, Status Eenvoudig.

Ik kan van de harddisk C wel een backup maken, van de 6 diskpartities niet.

Heb wel de bestanden, welke ik op nieuwe PC weer wilde hebben terug kunnen zetten van losse HD naar nieuwe PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de back-up functie van Windows 7 worden steeds de stations meegenomen die nodig zijn om Windows te kunnen uitvoeren.

Desgewenst kun je andere stations meenemen in deze back-up maar stations waarop je de back-up opslaat kun je uiteraard niet meenemen in de back-up.

Eigenlijk is het geen back-up maar een systeemkopie van het hele station, bij Norton heet dit een Ghost image.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is misschien EaseUS Todo Backup free het programma wat jij zoekt.

Ik gebruik het zelf ook sinds enige tijd en het doet wat het hoort te doen, je kunt er zelfs een reddings-cd mee aanmaken zodat je de pc hiervan kunt opstarten om eventueel een systeemimage terug te zetten.

Het is gratis te gebruiken en een uitgebreide handleiding vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.