Ga naar inhoud

programma's gastaccount


Antivirus

Aanbevolen berichten

beste,

ik heb het probleem dat programma's die op mijn hoofdaccount geïnstalleerd zijn, niet zichtbaar zijn op de gastaccount. op de gastaccount kan ik evenmin programma's downloaden:"er kan geen verbinding gemaakt worden ...". weet iemand hoe je programma's kan delen met de gastaccount van windows 7 ofwel weet hoe je wel programma's op de gastaccount kunt installeren.

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Antivirus,

dit topic is een dubbelpost van
topic.

Lees ook eventjes de
na als je wil.

Om het overzichtelijk te houden gaat hier dan ook een slotje op.

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre; Gisteren om 18:04


Beste,

In het eerste topic, gastaccount, heb ik het over het installeren/delen van programma's op de gast account. en in het 2de topic heb ik het over het oproepen van een account met een sneltoets, vandaar, 2 verschillende berichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de website die je doorgestuurd hebt, is er niets te vinden van programma's die je kunt delen, er staat alleen, "Gastaccount, deze beperkt je toegang tot de PC en hiermee kun je bepaalde programma's gebruiken die anderen hebben geïnstalleerd." er staat niet bij hoe je die standaardprogramma's kunt aanpassen. toch bedankt,

Antivirus

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.