Ga naar inhoud

Hulp met comment ingeven gevraagd


remmelcam

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Kan er mij iemand helpen met volgend probleem aub.

Ik heb tabbladen die beveiligd worden bij het sluiten via een macro.

Vanaf dat deze tabbladen eenmaal beveiligd zijn kan ik geen comment meer ingeven in geen enkele cel???

Dit heeft vorige jaren altijd gegaan en nu ineens niet meer?

Wie weet wat ik moet doen zodat ik een comment kan ingeven bij een beveiligde cel.

Lijsten 2013.xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang het tabblad beveiligd is kan je in geen enkele cel een comment ingeven.

Pas als je de beveiliging wegneemt kan je aan de celeigenschappen.

Of vind jij cellen die beveiligd zijn waar je wel aan de celeigenschappen kan dan?

Het zou terug mogelijk moeten worden dat men tussen de cellen D12 en AI42 een comment kan ingeven, ookal is het tabblad beveiligd.

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het tabblad is beveiligd zijn de cellen D12 t/m AI42 zijn niet beveiligd, dus die kun je gewoon bereiken......maar er staat wel een validatie op.

Zo kun je bij "aantal uren" alléén een getal tussen 0 en 8 ingeven en bij "soort dag" een keuze uit de lijst maken.

En wat je met comment bedoeld?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, je hebt een kolom "aantal uren" en een kolom "soort dag".

Daar zou ik graag met de rechtermuisknop een "opmerking invoegen"

Nu kan dat enkel als je de beveiliging uit doet met paswoord britney, maar het zou ook moeten kunnen als het blad beveiligd is. Zo heeft het altijd geweest en nu ineens niet meer? Domme update van microsoft office ofzo?

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het probleem zoeken in de macro, ik heb daar geen kaas van gegeten. Als je de bladbeveiliging via de normale weg opheft, en er weer terug zet met een vinkje achter " Objecten bewerken" zet gaat het wel goed. Hef je de beveiliging op met de macro, en sluit je het bestand gaat het fout. Maar in de "Back-up van lijsten 2013" kun je wel opmerkingen plaatsen, dus daar werkt het dan weer wel.

Dus hoe het verder moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.