Ga naar inhoud

Windows ? Adapter ? Stom ? 'K geraak er niet meer uit.


Aanbevolen berichten

'Middag,

Heb deze week men laptop willen partitioneren, kwestie vaan een linuxje te draaien, draait veel fijner dan slome, stomme vista. Dus bon, geen problemen mee, enkel dat ik er niet had op gerekend dat het programma dat ik voor de eerste keer gebruikte (aangezien mijn favo : Partition magic niet werkt op vista) zoveel tijd zou nodig hebben om het proces te voltrekken.

Gevolg : Pc was niet klaar toen ik naar de les moest, en ik had em nodig dus moest ik het proces stoppen.

Gevolg : Simpel, en grappig hoor ^^ Muziekfiles worden films e.d.

Conclusie : Zaterdagmiddag spenderen aan een formatje.

Jullie weten dus ook dat't zaterdagmiddag is en ik heb em dus net geformatteerd en alles terug in orde gemaakt van drivers tot software die'k had gebackupped op externe hd.

Nu, om tot het punt te komen na dit verhaaltje, de functiecombinatie FN + F2, die dient tot het inschakelen van de wifi-functie is dood. F3 voor dimme n van geluid, 5-6 voor harder / zachter werken allemaal nog perfect.

Enkel de netwerkfunctie ligt dus redelijk plat. Drivers zijn geinstalleerd, heb al gezocht over geen manier was om die wifi handmatig in te schakelen, ik vind niets en ik zie ffe de bomen door het bos niet meer :)

Machine : Fujitsu - Siemens AMILO LI2727.

Ik wacht op een responsje

:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

foutje in de driver van uw toetsen wss probeer eens een oudere versie dan die jij geinstalleerd hebt..

zoniet is er op hun website geen tool waarmee je je draadloosnetwerk kunt beheren?

HP heeft zo'n tooltje dat weet ik, en als ik mijn signaal uitzet via de FN-knoppen kan ik het alsnog met dat progje terug aanzetten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.