Ga naar inhoud

laptop scherm blyft zwart


Zilver

Aanbevolen berichten

als ik mijn laptop wil opstarten blyft mun scherm zwart maar hy start wel op want ik hoor hem het geluid maken dat die normaal maakt als die het login scherm laad daar waar ge kunt kieze met welke account ge wilt inloggen e maar er komt niets op als ik hem aanzet geef die gelijk wel een klik want het scherm verandert zo naar lichtzwart maar verder komt er niets op

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je de laptop op accustroom staan? Probeer bij het begin van het opstarten op F8 te drukken, voor alternatieve opstartmogelijkheden. Hier kun je ook de opstartproblemen van Windows verhelpen. Mogelijk dat dit al voldoende is. (Bv na verkeerd afsluiten van je Windows)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee bios kan ik ook niet in ik heb paar dagen geleden wel nieuw drivers moeten instaleren voor mijn videokaart omdat ik pc had geformateert en opnieuw geinstaleerd kan het daar ms aan liggen ? het was wel zeker en vast de goede driver maar mss dat er iets misgegaan is tydens de isntalatie ofzo heb dat al is gehad had een driver geinstaleert voor een printer en paar dagen later ging mun toetsenbord niet meer heb toen die driver verwijdert en het ging terug na opnieuw opstarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm dat kan goed, maar het nare is dat je niet bij je Systeemherstel of je Opstartconsole kunt.

Wel apart dat hij dan de alternatieve opstartmodus niet weergeeft.

Heb je bij het opstarten F8 herhalend in gedrukt? Niet 1 keer, maar hele tijd achter elkaar tot hij het scherm zou moeten geven?

Het klinkt dus als een typische videokaart fout. En als jij zegt dat je drivers hebt geinstalleerd, ga ik hier nu eventjes van uit.

Geeft je laptop een serie van piepjes? In een bepaalde volgorde?

MVG,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je eigenlijk nog het scherm van je producent te zien? Meestal als je opstart zie je eerst een scherm waar Fujitsu / Dell / acer op staat.

Zie je dat nog? Indien je ook dat niet meer ziet is het sowieso een hardwarematige fout, aangezien op dat moment je besturingssysteem zelfs nog niet beginnen inladen is...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.