Ga naar inhoud

[OPGELOST] TrojanDownloader.xs, system integrity scan wizard


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi B*rt,

Zonder het script Combofix runnen heeft weinig zin natuurlijk, ik heb daar twee opdrachten gegeven met een bepaalde bedoeling, je denkt dat er niets gebeurd, maar in de achtergrond is het script aan het draaien, je moet dus een beetje geduld hebben.

Even overdoen nu met volgende:

Deinstalleer Combofix:

Ga naar start --> uitvoeren en typ daar: combofix /u en druk OK.

Download opnieuw Combofix via mijn link, en sleep het script in Combofix voor uit te voeren die je eerder hebt gemaakt.

Ik ga in een map kijken van je C:\ root, en daar moet je een beetje geduld voor hebben, wacht tot het rapport komt.

Dat het de goede richting uitgaat weet ik, na de traditionele regfix met DOS opdracht komen we er wel, blijkbaar kan het forum de CFScript opdracht nog niet aan. Het script is ook een DOS opdracht maar in een andere vorm.

Dus voor jou probleem moet dat script even draaien, daarna zie ik de log van Combo en HJT.

Succes,

Xeno :)

Update, ja dat kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke sorry,

ik zit met een paar vragen voor de duidelijkheid.

combofix verwijderen, (zoals je aangeeft) en opnieuw installeren.

Dan dus niet laten draaien? 1e keer draaien is direct met dat script?

Als de pc opnieuw opstart wordt er tijdens het opstarten gevraagd in welke modus ik dat wil. De keuze staat op normaal. Wanneer windows dan is geladen zegt windows dat hij is hersteld van een fout, ik kreeg toen een keuze, moet ik wat met deze keuze?

Dat script waar je het als laatste over hebt dat is dit waar ik het ook over heb? Of dat is iets wat straks komt?

(Je wilt niet weten hoe dankbaar ik je straks ben voor alles ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B*rt,

Even alles op een rijtje.

Mijn vorige opdracht met het script was niet afgerond, en Combo heeft dat niet graag, er zijn dus nu wat settings op je PC die fout staan.

Normaal doen we dan een nieuwe install van Combo met de opdracht, in dit geval CFSrcipt die je eerder op jou bureaublad hebt geplaatst.

Je kan en mag dit ook uitvoeren in veilige modus bij problemen, maar het script moet eens draaien.

Kom je er niet uit, dan geef ik een andere opdracht, het script gaat je register cleanen waar je niets van merkt, maar ik kan dat ook manueel.

Bedenk dat Combo een zeer krachtige tool is, dus niets anders uitvoeren dan ik voorschrijf.

Groetjes,

Xeno :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Combofix uitgevoerd met dat script, het programma vraagt niet om opnieuw op te starten maar doet dit zelf. (lijkt wel een beetje uittevallen en start dan op) Voordat dat gebeurt zie ik een blauw full screen scherm met een aantal procenten, dit maakt hij af: komt tot 100.

Helaas heb ik echt het idee dat combofix niets meer doet na de 'herstart'. Ik heb lang gewacht. Het lijkt wel alsof hij iets niet af maakt.

Ik zie niks meer van Combo. De achtergrond blijft zwart.

Ik heb de pc hierna opnieuw opgestart, nogmaals lang gewacht, maar het blijft niets doen. (CPU blijft laag etc). Nu weer lang gewacht en de pc afgesloten, gewacht, en opnieuw opgestart. Achtergrond is nu nog steeds zwart..

Groet b*rt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B*rt,

Er is dus duidelijk een probleem met je PC, en gaan éérst eens volgende doen:

Reboot je PC en tijdens het laden van de bios tokkel je op F8, dan kom je in een DOS omgeving waar je keuzes kunt maken, precies dezelfde als opstarten in veilige modus.

Kies daar voor "laatst gekende juiste configuratie enz" en je PC zal opstarten.

Geef een sein als je daar bent, en dan doen we iets.

Groetjes,

Xeno :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.