Ga naar inhoud

Laptop start niet meer.


xJennifx

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn laptop start niet meer op. Ik heb er vanmiddag nog opgezeten en gewoon afgesloten, net wilde ik hem opstarten en toen deed de laptop het niet meer.

Mijn laptop: Asus met windows 7

Ik vond dat ie wel langzaam opstarte, toen kon ik mijn wachtwoord invullen om verder te gaan. Daarna kreeg een blauw scherm met erop dat er een fout was.

Toen kon ik de laptop opnieuw opstarten, hierna kreeg ik een scherm of ik in veilige modus wilde starten of normaal.

Ik had veilig gekozen, en hij kwam nu niet verder dan het windows teken.

En nu starte hij opnieuw op en kon ik kiezen tussen repair mode(of recovery) en normaal starten.

Bij normaal starten gaat het niet verder dan windows teken en komt er weer het scherm te staan met de keuze normaal of repair mode.

Bij repair mode: komt er te staan bestanden laden, dan zwart scherm met een muis pijltje. En dan opeens een commando schermpje met: X: windows/system32/cmd.exe

Dan springt er een groot scherm in beeld met heel groot ERROR. Er boven staat nog: [bCDEDIT /Displayorder default meet error.

Sorry voor dit lange verhaal, maar hopelijk kunnen jullie mij helpen

Alvast bedankt,

Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo xJennifx,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo ,

Mijn laptop start niet meer op .Foutmelding Unbootable_boot_volume .

Ik heb al vanalles geprobeerd .Veilige modus ,veilige modus met opdrachtpromp... zelfs installatie cd start hij niet op .

In bios al aangepast om eerst op te starten via cd-rom ,niets gaat .

Ik kan enkel opstarten ,dan krijg ik een scherm met veel mogelijkheden ,zoals windows normaal opstarten ,veilige modus ...enz .,en uiteindelijk onderaan een balkje die heen en weer gaat .Meer krijg ik er niet uit .Kan mij iemand helpen ?

Dank

Mvg

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.