Ga naar inhoud

Windows 7 laadt niet meer volledig


Gast tripod

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een Acer laptop met Windows 7 64-bit, gekocht in januari 2010, met Norton Internet Security. Helemaal nooit enig probleem mee gehad (behalve dan dat ie niet meer op de accu kan, hij moet altijd aangesloten zijn op netstroom).

Gisteren Office 2003 verwijderd (omdat ik Office 2010 zou gaan installeren). Na het verwijderen nog een Ashampoo Winoptimizer scan gedaan. Daarna laptop afgesloten omdat ik weg moest. Bij opnieuw opstarten begonnen de problemen, niet alle pictogrammen op het bureaublad laden, en het pijltje van de muis blijft op een ronddraaiend rondje staan. Ik kan niks meer doen, ook niet afsluiten op de juiste wijze.

Opnieuw opgestart in de veilige modus, systeemherstel gedaan naar voor het deïnstalleren van Office 2003. Alles leek nu goed. Weer opnieuw opgestart, wederom het probleem dat ie niet goed doorstart. In veilige modus Malwarebytes Anti-Malware scan gedaan: 0 resultaten. Systeemherstel naar voor de laatste Windows update (van 22 sept), wederom doet de laptop het nu goed, en wederom na opnieuw opstarten het probleem terug. In veilige modus Update van 22 sept opnieuw geinstalleerd, laptop doet het weer goed, na opnieuw opstarten doet ie het weer niet.

Vanochtend laptop opgestart, alles leek goed te gaan, laptop opnieuw opgestart, en nu doet ie het weer niet, dat wil zeggen: alles lijkt goed te laden, maar als ik op een icoontje van het bureaublad klik, dan verandert het pijltje in een eeuwig ronddraaiend rondje, en ik kan niets meer doen.

Help...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor de tips.

Ik heb intussen een paar drivers opnieuw geïnstalleerd, iets van met pointer device en grafische kaart, en tot nu toe doet de laptop het weer helemaal goed. Ik hoop dus dat het probleem toch ergens is opgelost!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.