Ga naar inhoud

Laptop start niet op.


RonnyV

Aanbevolen berichten

Hello,

Mijn laptop, een Acer 9410, geeft bij het opstarten 3 signalen en daar houdt het dan ook op.

Op F8 drukken bij opstarten helpt ook niets. Heb dan eens gebeld met de fabrikant en die beweert dat die 3 signalen duiden op een probleem met het geheugen.

Mijn vraag nu, als ik die 2 latjes vervang zal deze dan hersteld zijn of zit er nog ander geheugen in zo'n ding?

Alvast bedankt

Ronny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar de winkel brengen zou ik kunnen doen. Maar je weet dan ook wel dat ze je daar alles kunnen wijsmaken en veel geld vragen voor een simpele herstelling. En na een tijdje kan je opnieuw met het zelfde probleem zitten.

Als ik deze zelf niet kan herstellen dan is het maar zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt proberen met nieuw geheugen maar het lijkt me sterk dat plots de twee latjes het niet meer doen!!:hmmmm:

Wat je wel kunt doen is het geheugen eens testen in een ander systeem,stelt zich dan daar hetzelfde probleem dan ben je zeker dat daar de oorzaak ligt.

Geraak je nog in het Bios,zo ja kun je daar het merk eens van vermelden?

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de fabrikant Acer en de IT manager van mijn werk is dit probleem dus te wijten aan het geheugen.

Heb 2 nieuwe latjes gestoken maar helaas zonder resultaat. Zit er nog ergens anders geheugen in de pc??

Op uw vraag J.P. " geraak je nog in uw bios?". Nee, dat ding start dus totaal niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.