Ga naar inhoud

Aanschaf computer


tupperware

Aanbevolen berichten

Welke nemen: het is meer voor grafisch en foto bewerking + af en toe te gamen maar zeker geen te zware spellen zoals Dreamfall the longest journey is mijn zwaarste spel.

Deze pc is in elkaar gestoken.

Intel® Core™2 Duo E6600 Processor (2,4 GHz, 1.066 MHz, 4 MB cache)

Windows Vista™ Home Premium (32 Bits) - nl

2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM 2x1024 MB

320 GB Serial ATA harde schijf (7.200 rpm) met 8 MB cache

16x DVD+/-RW- & 16x DVD-stations

256 MB nVidia™ GeForce 8600GTS grafische kaart

Geintegreerde Dolby 7.1 audio

1394 PCI-adapterkaart

13-in-1 geheugenkaartlezer

Dan heb ik nog een voorkeur en dit is een Dell met 4 jaar garantie.

Intel® Core™2 Duo E8400 Processor (3.0 GHz, 1.333 MHz, 6 MB cache).

Windows Vista™ Home Premium - nl.

4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM 4x1024 MB.

320 GB Serial ATA harde schijf (7.200 rpm) met 16 MB cache.

16x DVD+/-RW- & 16x DVD-stations.

256 MB HD 2600 XT grafische kaart ATI Radeon.

Geintegreerde Dolby 7.1 audio.

1394 PCI-adapterkaart.

19 in 1 geheugenkaartlezer.

Het verschil van prijs is met de bovenste 120€, de prijs is niet zo'n belangrijk, de onderste kost zowat 1040€.

Ik wil maar net een van die 2 kopen van hierboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

ik zou mijn systeem dan zelf in elkaar steken als ik u was.

dan komt u voor minder geeld uit, en hebt u een nog betere configuratie!..

moest IK voor een van deze 2 systemen kiezen... dan zou ik beiden links laten liggen...

simpelweg vanwege de grafische kaart al... zeker voor het grafische werk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke nemen: het is meer voor grafisch en foto bewerking + af en toe te gamen maar zeker geen te zware spellen zoals Dreamfall the longest journey is mijn zwaarste spel.

Deze pc is in elkaar gestoken.

Intel® Core™2 Duo E6600 Processor (2,4 GHz, 1.066 MHz, 4 MB cache)

Windows Vista™ Home Premium (32 Bits) - nl

2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM 2x1024 MB

320 GB Serial ATA harde schijf (7.200 rpm) met 8 MB cache

16x DVD+/-RW- & 16x DVD-stations

256 MB nVidia™ GeForce 8600GTS grafische kaart

Geintegreerde Dolby 7.1 audio

1394 PCI-adapterkaart

13-in-1 geheugenkaartlezer

Dan heb ik nog een voorkeur en dit is een Dell met 4 jaar garantie.

Intel® Core™2 Duo E8400 Processor (3.0 GHz, 1.333 MHz, 6 MB cache).

Windows Vista™ Home Premium - nl.

4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM 4x1024 MB.

320 GB Serial ATA harde schijf (7.200 rpm) met 16 MB cache.

16x DVD+/-RW- & 16x DVD-stations.

256 MB HD 2600 XT grafische kaart ATI Radeon.

Geintegreerde Dolby 7.1 audio.

1394 PCI-adapterkaart.

19 in 1 geheugenkaartlezer.

Het verschil van prijs is met de bovenste 120€, de prijs is niet zo'n belangrijk, de onderste kost zowat 1040€.

Ik wil maar net een van die 2 kopen van hierboven.

Ik kies wel een van die twee en wil je weten waarom? omdat ik de zelfde pc van dell heb die jij kiest en die zijn echt super snel en geruisloos en kunnen op grafisch vlak en gamen best hun schoentje zetten hoor. En als je het nog niet moest weten er is nu nog een gratis scherm in de prijs inbegrepen een 20 inch breedbeeld. Ik ben zeer te vreden hoor. De grafische kaart is heus zo slecht nog niet.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

ik zou mijn systeem dan zelf in elkaar steken als ik u was.

dan komt u voor minder geeld uit, en hebt u een nog betere configuratie!..

moest IK voor een van deze 2 systemen kiezen... dan zou ik beiden links laten liggen...

simpelweg vanwege de grafische kaart al... zeker voor het grafische werk..

Wat is er dan nog slecht buiten de grafische kaart. Dell heeft toch een goede reputatie kwa computers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

ik zou mijn systeem dan zelf in elkaar steken als ik u was.

dan komt u voor minder geeld uit, en hebt u een nog betere configuratie!..

moest IK voor een van deze 2 systemen kiezen... dan zou ik beiden links laten liggen...

simpelweg vanwege de grafische kaart al... zeker voor het grafische werk..

Ach ja, dit was ik nog vergeten te zeggen. Niet iedereen kan een pc in elkaar knutsellen hoor, mee werken geen probleem maar dit is weer iets anders hé.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker, zeker.

is zeker een goed merk!

maar wat je veel ziet bij merken... het is duurder dan dat als je het zelf in elkaar steekt...

hoe zwaar wilt u eigenlijk bezig zijn met bewerking..

want als het niet te zwaar zou zijn dan kan deze grafische kaart het idd wel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker, zeker.

is zeker een goed merk!

maar wat je veel ziet bij merken... het is duurder dan dat als je het zelf in elkaar steekt...

hoe zwaar wilt u eigenlijk bezig zijn met bewerking..

want als het niet te zwaar zou zijn dan kan deze grafische kaart het idd wel aan.

Rekening houdend voor deze prijs, 20 inch scherm inbegrepen, zodus het is zijn geld waard. En de processor en al zijn compomenten zijn toch aan de zware kant.;) + 4 jaar garantie.

Voor de bewerking draait het voornamelijk om wat fotobewerking en een enkel game, dat moet deze grafische kaart aankunnen, deze kaart is gelijk gesteld als de 8600 GTS, zodus de middelklasse.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rekening houdend voor deze prijs, 20 inch scherm inbegrepen, zodus het is zijn geld waard. En de processor en al zijn compomenten zijn toch aan de zware kant.;) + 4 jaar garantie.

Voor de bewerking draait het voornamelijk om wat fotobewerking en een enkel game, dat moet deze grafische kaart aankunnen, deze kaart is gelijk gesteld als de 8600 GTS, zodus de middelklasse.;)

Zo tupperware hier zijn mijn prestatie van mijn del systeem die jij wilde aanschaffen. Niet slecht he. Wat zou Yannick hier van vinden.:ciao: Als ik het goed begrijp zijn deze punten op 6 voorzien, zodus veel beters kan niet he.

post-2413-1417703744,4328_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je hem zou willen aanschaffen; gisteren is de extra 15% korting van dell juist verlopen. Normaal zal er dus een van de komende dagen een nieuwe 10 of 15% korting uit komen. Zal het in de gaten houden.

Ik zou sowieso voor dat 2de systeem gaan. Voor dat ene spelletje dat je speelt zal die 2600XT het ook wel goed doen, en bij videobewerking heb je toch geen grafische kaart nodig, dat steunt volledig op je ram + cpu, en daar is die in die Dell stukken sterker in dan dat systeem erboven.

Komt nog eens bij dat je 4 jaar garantie hebt, wat alleen maar mooi meegenomen is natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je hem zou willen aanschaffen; gisteren is de extra 15% korting van dell juist verlopen. Normaal zal er dus een van de komende dagen een nieuwe 10 of 15% korting uit komen. Zal het in de gaten houden.

Ik zou sowieso voor dat 2de systeem gaan. Voor dat ene spelletje dat je speelt zal die 2600XT het ook wel goed doen, en bij videobewerking heb je toch geen grafische kaart nodig, dat steunt volledig op je ram + cpu, en daar is die in die Dell stukken sterker in dan dat systeem erboven.

Komt nog eens bij dat je 4 jaar garantie hebt, wat alleen maar mooi meegenomen is natuurlijk

Ik krijg ook regelamtig nieuwsbrief aan van dell met uitzonderlijke kortingen die de moeite waard zijn. ik bekijk deze altijd. Je bent alvast bedankt voor de reactie, waar ik zeker gebruik van ga maken:) Ik heb nog met personen gepraat die een dell machine beschikken en zijn 100% tevreden en raden het mijn ook aan en zeggen ook dat het goed spul is.:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.