Ga naar inhoud

Matrox DualHead2Go probleem


Stig

Aanbevolen berichten

Hoi,

Het probleem is het volgende, ik heb een Matrox DualHead2Go aangeschaft met de bedoeling om 2 beeldschermen te kunnen aansluiten.

Ik zou graag 2 apparte bureaubladden hebben en wat ik enkel met dat dingentje verkrijg is dat ik 1 heel groot scherm krijg (over 2 monitors) of 2 identieke schermen . Heeft er iemand ervaring met dergelijke dingen en wat kan ik er aan doen ? Alle hulp is welkom!

MVG Stig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus hebben ze mij in de winkel iets wijs gemaakt ivm met dat product? Dus als ik het goed begrijp zit ik hier met een stuk van om en bij de 170€ waar ik niets mee ben . Bestaan er andere oplossingen voor mijn probleem dan, maar het moet wel een extern iets zijn omdat ik dit soms ook op een andere lokatie nodig heb .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die Dualhead2Go zal het niet lukken, daarin denkt je pc dat die 1 videokaart voorgeschoteld krijgt.

Wat jij eerder nodig hebt lijkt me de IOGear USB-grafische kaart (of een andere dergelijke, maar voor zover ik weet zijn er maar weinig producten van dergelijke kaarten) IOGEAR - GUC2015V - USB 2.0 External VGA Video Card

Deze is slecht qua prestaties (logisch ook, over USB, maar voor kantoorwerk zou het nog vlot lukken. Als je er vista's grafische effecten op steekt zit die kaart echter al tegen zijn limieten aan) maar is het enige wat je "op verplaatsing" (na het installeren van de drivers) kan gebruiken om nog een extra scherm aan te sturen. Waar je die ergens in de handel kan vinden weet ik niet, ik heb totaal geen ervaring met dat toestel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.