Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik sta op het punt een Toshiba P300-13M te kopen:

- T8100

- 3GB RAM 667

- 250GB 5400rpm HD

- ATI 3650 - 256MB

- 17"

- prijs: 1049,00 €

Is dit een goede keuze ? Zeer belangrijk zijn beeldscherm, garantie.

Wie heeft er hier positieve/negatieve ervaringen met Toshiba ? Welke ? Service ? Bouwkwaliteit ? Kwaliteit van het beeldscherm ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bouwkwaliteit van de huidige toshiba's is doorsnee, ongeveer op hetzelfde peil van een packard bell / Fujitsu Siemens toestel. Goed genoeg dus als je een beetje oplet wat je met je toestel doet. Het is dus zéker niet meer zo gelijk vroeger dat je op je Toshiba kon gaan zitten & dat die daar geen last van ondervond ;)

Om voor de rest er iets over te zeggen heb ik nooit lang genoeg met die toestellen gewerkt. Er is me in ieder geval niets irritants aan die schermen opgevallen, dus als het negatieve kanten zou hebben vallen ze niet al te veel op.

Waarom is dat beeldscherm juist zo belangrijk? Verwacht van een laptop trouwens nooit dat er een degeljik scherm aan hangt (ivm een desktopscherm); het enige wat je bij laptops hebt zijn blinkende of matte schermen van lage tot middelmatige kwaliteit. Als je dus gaat fotobewerking doen oid waar kleurechtheid belangrijk is raad ik je ten sterkste aan om naast je laptop een vast scherm te zetten & daar je laatste aanpassingen op te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.