Ga naar inhoud

fifa08 schokt


STM9

Aanbevolen berichten

Heey,

Ik heb al een tijdje fifa 08 op mijn laptop (Acer Aspire 5101AWLMi, 1.5gb RAM) staan. Alles werkte normaal wanneer de grafische instellingen niet op het hoogst werden gezet.

Maar nu recent begint hij na ongeveer 1min een match te spelen, vreselijk te schokken. Als ik dan alt+tab induw en even wacht en terug op het spel druk, werkt het weer voor een minuutje. Dit is echter niet te doen...:pcguru:

Het zal waarschijnlijk iets softwarematig zijn, tenzij de grafische kaart (ATI Radeon Xpress 1100) het gewoon kapot is ofzo.

Ik het al eens op de beginwaarden knop van ati catalyst controle center gedrukt, maar dat veranderde niets.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja, met een grafische kaart zoals een xpress 1100 (met dan nog gedeeld geheugen) zijn spellen zoals fifa 08 gewoon té zwaar voor dat toestel.

Probeer eens je instellingen op 800x600 en alles qua grafische dingen volledig uit te zetten, werkt het dan vloeiend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

sorry voor het lange wachten met antwoorden, de reden hiervoor was dat ik mijn laptop heb teruggestuurt naar Acer voor reparatie (gewoon hetzelfde terug gestuurd gekregen...:( )

Alleszinds: de grafische kaart is natuurlijk zeer zwak, maar ze kon fifa wel aan tot recent. Het probleem ligt waarschijnlijk aan het falen van de laptop (ondertussen werken de usb poorten niet meer en ook de internet modem werkte even niet). Ik ga gewoon een nieuwe laptop kopen...

Toch bedankt, Masters, voor je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.