Ga naar inhoud

Welke van de twee?


Aanbevolen berichten

Ik zou voor de tweede gaan omdat die een intel cpu heeft die gewoon gehakt maakt van die AMD cpu.

Je hebt wel iets minder ram (2 ipv 3 gig), maar dat zal de eerste jaren nog niet direct het probleem zijn (en dan nog; ram kost vrijwel niets als je dat wil gaan upgraden)

Als je toch ongeveer naar de 1100€ gaat zou ik eerder de zwaarste Dell Inspiron kopen die momenteel beschikbaar is.

Deze heeft:

C2D T8100 cpu (iets sterker dan die 7500 en een stuk sterker dan die amd)

3 gig ram

17" scherm

500 gigabyte harde schijf

8600M GT videokaart (stuk sterker dan de 8600M GS kaarten in die andere 2 systemen)

4 jaar garantie in plaats van 2 jaar!

Je kan deze momenteel voor 1090€ krijgen als je de volgende kortingscode opgeeft: NC5BT7JPTNTB2?

(prijs is geldig tem 30 april)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie,

Maar het zit zo ik kan tussen twee winkels kiezen.

Media Markt en FNAC.

De reden is omdat ik daar bijna 500 Euro korting krijg.

En ik denk niet dat die Dell daar beschikbaar is? heb hem in ieder geval niet gezien. De enigste twee pc's die redelijk van Hardware waren deze twee.

Moest je een beter kennen in deze twee winkels hoor ik het graag.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dell wordt inderdaad niet in de Fnac verdeeld. Als daar natuurlijk nog eens 500€ af gaat dan kan je nergens anders aan die prijs raken ;)

Dan zou ik ongetwijfeld voor die HP pavilion gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ervaring met de eerste laptop, in de zin van dat ik dezelfde grafische kaart heb.

Maar ik zoals Masters al aanhaalde ook voor de Core2Duo gaan. Werkt met een beter Cache en is gewoon stuk sneller.

Media Markt is voornamelijk zelf kijken vind ik , want uit de blaadjes moet je niets kopen;) Je hebt bij deze winkel de mogelijkheid om hemzelf te testen, en in de winkel kun je ook aanvullende RAM halen (eventueel.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.