Ga naar inhoud

Kan windows niet activeren na reparatie XP


The Dub Oracle

Aanbevolen berichten

Na XP gerepareerd te hebben vanaf de instalatie cd blijft de pc steken op het windows xp opstart scherm met de mededeling "een ogenblik geduld".

Normaal zou hij in windows terecht moeten komen waarna je de pc insteld op je voorkeuren.

Ik heb de pc uitgegooit en weer opgestart maar nu blijft hij weer hangen na het welkomst scherm met de mededeling,

"Van wege een probleem kan windows de status van de licentie voor uw computer niet controleren.

Dit exemplaar van windows dient via microsoft te worden geactiveerd.

Wilt u nu activeren? ".

Als ik dan ja klik blijft het scherm blanco hangen zonder dat er nog iets gebeurt.

Als ik nee klik krijg ik dezelfde vraag weer.

Ik heb mijn anti virus gedeinstaleerd omdat die ook gelijktijdig opstart en misschien op windows reageerd als ware het een rootkit maar dat help niet.

Ik kom de Pc wel binnen in veilige opstart modus maar ik krijg rechtsonder de mededeling dat windows geactiveerd dient te worden, maar dat lukt niet als ik msoode aanklink in windows/system32, die werk niet in veilge modus.

Dus wat nu ?

Ik heb er maar even een ander topic voor gemaakt, ik zag de bui al hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.