Ga naar inhoud

Beste manier opschonen van pc?


Fresonis

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil zo nu en dan mijn pc opschonen zodat deze weer lekker soepel loopt.

Ik begrijp uit eerdere discussies dat ik daarvoor het beste Ccleaner kan gebruiken.

Daarnaast zal er uiteraard ook een schijf defragmentatie gedaan moeten worden.

Mijn vraag is eigenlijk: wat is nu de beste manier om je pc op te schonen, nakijken of er geen verkeerde dingen (malware etc)aanwezig zijn etc?

Ik kon, voor zover ik heb gezien, nog geen discussie vinden waarin dit aan bod komt. Wel dat het aan bod komt bij mensen die problemen hebben met hun pc en zo de boel op te schonen. Maar als je geen problemen hebt en deze natuurlijk wil voorkomen, wat is dan een goede manier om je pc goed draaiende te houden en bijv eens per week of zoiets dergelijks die stappen te volgen?

Hopelijk ben ik duidelijk en heb ik geen discussie over het hoofd gezien waarin dit al is besproken als hoofd-onderwerp.

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is namelijk ook zo dat mijn pc de laatste paar dagen een stuk trager is geworden. Maar ik dacht als ik nu handelingen ga doen, dan wil ik ook graag weten wat ik kan doen als er dus 'niets' aan de hand is en zo de boel langs gaan eens per week of zoiets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ik zie nu dat ik eigenlijk in het verkeerde deel van deze forum zit en dat ik eigenlijk bij bestrijding spyware, virussen had moeten kijken. Die heb ik helemaal over het hoofd gezien. Daar staat het dan ook allemaal al beschreven. sorry, ik zal deze discussie sluiten en markeren als opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.